کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

فالکائو: مورینیو به من اعتماد دارد

مهاجم کلمبیایی معتقد است که چلسی قدرت قهرمانی دوباره در لیگ برتر را دارد.
به گزارش کلوپ هواداران چلسی ، رادامل فالکائو می گوید که ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی به او ایمان دارد. فالکائو پس از سپری کردن فصلی ناموفق در منچستریونایتد به صورت قرضی به چلسی پیوست. رادامل از مورینیو به خاطر اعتقاد به او تشکر کرده است.
  
فالکائو در مصاحبه با وبسایت رسمی چلسی در این باره اظهار داشت:

او بارها برای من پیام هایی ارسال کرد و گفت که به من ایمان دارد. من از این بابت از او متشکر هستم و صد درصد توان خودم را برای موفقیت تیم به کار خواهم گرفت. من لیگ جزیره را تجربه کرده ام و از رقابت لذت می برم. می خواهم با چلسی قهرمان لیگ شوم و به موفقیت های زیادی برسم.
او درباره رقابت با کاستا برای حضور در ترکیب اصلی گفت:

او (کوستا) دیوانه است و البته با نشاط. من او را از زمانی که در اتلتیکو هم بازی بودیم می شناختم. ما لحظات بسیار خوبی را با هم سپری کردیم. یادم می آید که در استخر آب خنک بازیکنان را اذیت می کرد. ما پیش تر با یکدیگر هم بازی بوده ایم. سال 2012/13 برای اتلتیکو بسیار خوب بود. ما مهاجم های متفاوتی هستیم اما کنار یکدیگر مکمل خوبی می شویم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد