کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

چلسی 1 (6) -(5)1 پاریسن ژرمن؛ پیروزی برای مورینیو با درخشش کورتوآ در ضربات پنالتی

 قهرمانان فصل گذشته لیگ های انگلستان و فرانسه در مسابقه ای دوستانه به نتیجه تساوی رضایت داده تا در ضربات پنالتی و با درخشش کورتوآ این شاگردان مورینیو باشند که در این بازی به برتری برسند.

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user9244/news/0500baf6-8f38-319a-925a-6f399ec2cc7c.jpg

 از ساعت 02:35 دقیقه بامداد امروز به وقت تهران شاگردان ژوزه مورینیو در تیم فوتبال چلسی پس از شکست در نخستین دیدار خود در جام موسوم به قهرمانان به مصاف یاران زلاتان ابراهیموویچ در تیم فوتبال پاریسن ژرمن فرانسه رفتند.

 

 


دقایق ابتدایی را آبی های لندنی کمی بهتر آغاز کرده و با حرکت های هازارد، فابرگاس و کوستا چند موقعیت گلزنی ایجاد کردند، اما در ادامه این بازیکنان پاریسن ژرمن بودند که توپ و میدان را در اختیار گرفته و در دقیقه 29 پس از حرکت عالی آگوستین توانستند در ریباند توسط کاپیتان ابراهیموویچ به گل رسیده تا علاوه بر شکسته شدن طلسم این بازیکن برابر تیم های مورینیو از حریف خود پیش بیفتند.





پس از این گل و تا پایان نیمه باز هم شاگردان بلان بودند که نمایش بهتری داشته و با ضربات لوکاس مورا و مارکو وراتی تا آستانه رسیدن به گل دوم نیز پیش رفتند که واکنش های مناسب آسمیر بگوویچ راه به جایی نبرد تا نیمه نخست با همین تک گل به پایان برسد.



با آغاز نیمه دوم مورینیو کرت زوما و تیبو کورتوآ را برای استحکام دروازه خود به زمین فرستاد. همانند انتظار بازی چلسی به مرور بهتر شد و این تیم سرانجام توانست در دقیقه 64 با پاس گل استادانه و تماشایی سسک فابرگاس و ضربه تمام کننده موزس در مقابل دروازه خالی کار را به تساوی بکشاند.


پس از این گل بازی جنبه رسمی خود را از دست داد. دو تیم دست به تعویض های فراوانی زدند که در مهم ترین آن ها می توان به بازگشت کاوانی و تیاگو سیلوا به ترکیب شاگردان بلان و البته اولین بازی رادامل فالکائو در پیراهن چلسی اشاره کرد. اتفاقی که برای این مهاجم با تجربه کلمبیایی آن چنان خوش یمن نبود و وی علی رغم تلاش فراوانش در زمین مسابقه نتوانست گل برتری شاگردان مورینیو را در نهایت به ثمر برساند تا تکلیف پیروز این دیدار به ضربات پنالتی بکشد.









طرفداری

نظرات 1 + ارسال نظر
Saeed m.h یکشنبه 4 مرداد 1394 ساعت 09:55

وااااااااااای چه پنالتی زد کورتوا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد