کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

بابا رحمان به جمع ابی ها پیوست

جدیدترین خرید ابی ها امروز پس از انتقال از آگسبورگ به کوبهام رسید.



اختصاصی کلوپ هواداران چلسی، بابا رحمان پس از حضور در تمرینات و بازدید از کوبهام با سایت چلسی به مصاحبه پرداخت و در مورد استایل بازی و اهداف خود صحبت کرد.

 

 

پس از جلسه آموزشی  بعد از ظهر، مدافع جدید ابی ها  با مدیر فنی باشگاه مایکل امنالو با روحیه ای بالا به گفت و گو پرداخت:





سلام بابا به چلسی خوش امدی. به عنوان یه بازیکن چلسی چه احساسی داری؟

بسیار ممنونم. من واقعا خوش حالم که اینجا هستم و اماده ام که شروع کنم و هم تیمی ها و دوستانم را ملاقات کنم.



اولین برداشت و بازدید تو از کوبهام چطور بود؟

این یک زمین تمرین فوق العاده بود، با امکانات شگفت انگیز در سطح جهانی. اینجا بسیار عالی است.



میتونی مقداری از سبک بازیت رو برامون توضیح بدی؟

من یک مدافع چپ هستم، این برای من بسیار مهم است که در تکل زدن قوی باشم که همیشه برای ان تلاش میکنم. و همچنین من دوست دارم تا ان اندازه که امکان پذیر است به تیم در حملات کمک کنم.



به عنوان بازیکنی که دوست داری به جلو و عقب حرکت کنی، فکر میکنی فوتبال انگلستان با نوع بازی تو همخوانی دارد؟

بله فکر میکنم. به این دلیل که در فوتبال انگلستان تاکید زیادی در گرفتن قسمت بالا و پایین زمین هست، که من هم دوست دارم ان را انجام دهم.



تو بیش از هر بازیکن دیگری در بوندسلیگا در فصل قبل تلاش کردی برای یه مدافعی که در حمله شرکت میکنه چقدر مهمه که در عرض زمین با کیفیت باشه و موقعیت ایجاد کنه؟

این خیلی مهمه که برای تیمت موقعیت ایجاد کنی. کاملا واضحه که اگر تو بتونی برای تیمت  با ارسال های خوب موقعیت فراهم کنی شانس بیشتری برای کمک به موفقیت تیم داری.



این درسته که تو میتونی به عنوان یک وینگر و یک هافبک بازی کنی؟

من میتونم در پست وینگر بازی کنم اما به عنوان هافبک تا حالا بازی نکردم. من در المان برای تیم گروتر فورت در پست وینگر بازی کردم و دو گل زدم اما برای مدت زیادی نبود و برای اگزبورگ در دفاع چپ بازی کردم.



زمانی که در حال بزرگ شدن بودی کدام بازیکن بیشترین تاثیر رو در تو داشت؟

زمانی که در حال بزرگ شدن بودم  اینطور نبود که من تنها به دفاع چپ نگاه کنم من به بازی تمام بازیکنان سطح بالا خیره میشدم. اما از انجایی که به یک دفاع چپ تبدیل شدم بازی های مارسلو را بیش از همه تماشا میکردم. اما من از نگاه کردن به بازی بازیکنان سطح بالا لذت میبرم و پست انها برای من مهم نیست.



ایا تو بازی های لیگ برتر رو  زیاد نگاه میکردی؟

بله، زمانی که من بازی نمی کنم از تماشای فوتبال لذت میبرم. همه فوتبال ها اما به خصوص لیگ برتر و البته چلسی . این برای من خیلی اسون نبود چون گاهی اوقات بازی ها نشون داده نمی شد. ولی همیشه سعی میکردم که بازی ها رو نگاه کنم زمانی که امکان پذیر بود. این لیگ بسیار قوی است.


تو سومین غنایی هستی که به این باشگاه ملحق می شوی بعد از اسین و اتسو. ایا قبل از امدن به اینجا با انها صحبت کردی؟بله من با هر دوی انها حرف زدم و انها نکات مثیت زیادی در مورد چلسی به من گفتن. انها به من گفتن چلسی یه باشگاه فوق العاده و با مردم بسیار عالی هستش.


اسین یک بازیکن خاص و  تاریخچه بزرگی در این باشگاه داره. ایا تو بازی های اون رو زمانی که در چلسی بازی می کرد به یاد میاری؟
بله من هر موقع که میتونستم بازی های اون رو نگاه میکردم. در غنا بازی های لیگ انگلستان رو نشون میدادن پس من همیشه بازی های اون رو نگاه میکردم. اون یک بازیکن فوق العاده برای چلسی بود.



آیا تاریخ
قابل توجه از آفریقایی هایی که در چلسی بودند تشویق
بود برای تو؟بله البته این یک الهام بخش بزرگ برای من است و
من واقعا دنبال تلاش برای انجام کارهایی هستم که بازیکنان آفریقایی به عنوان یک الگو به خوبی برای باشگاه انجام دادند. من نمیتونم برای شروع منتظر بمانم.


میتونی به ما بگی چرا اسم بابا رو  به جای رحمان برای پیراهنت انتخاب کردی؟
به خاطر اینکه اسم پدرم بابا است. من عاشق پدرم هستم پس اسم بابا رو انتخاب کردم این دلیل من است. اون یک حامی چلسیه و بسیار خوشحال و مفتخره از حضور من در اینجا. او در حال حاضر در این کشور نیست. اما اون قطعا تمام بازی ها رو نگاه میکنه.


اهداف اصلیت برای این فصل چیه؟
هدف اصلی من قهرمانی با این باشگاه است. چلسی فصل گذشته قهرمان لیگ شد و من امیدوارم این عنوان را تکرار کنیم و حتی بیشتر از این. این چیزی است که من امیدوارم به ان برسم.


نظرات 2 + ارسال نظر
hadi چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 11:30

بله دوست عزیز این شکست همچنان مسئولین را به فکر توقیت تیم کرد یعنی خرید بازیکنان بیشتر نمود

Saeed m.h: انشالله تا فرصت باشه بخرن بازیکن های مورد نیاز رو.

هازارد چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 08:41

شکست چلسی مقابل سیتی نقطه عطف خواهد بود . چسی به این شکست نیاز داشت
به نظرم نه تنها فشاری به تیم وارد نمیشه بلکه فشار از تیم برداشته خواهد شد .

Saeedm.h: امیدواریم همینطور باشه. اگه بازیکن های طراح و سرعتی نخرن فرقی به حالمون نخواهد کرد این خرج کردن ها. باید دست بزارن رو ایسکو پدرو و امثال اینا در این صورت میتونیم به روزهای اوج و برگشت به ان امیدوار باشیم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد