کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پیام‌های تشکر بارسایی‌ها به پدرو در شبکه‌های اجتماعی

شماره هفت آبی‌اناری‌ها پس از سپری کردن هفت سال پرافتخار در بارسلونا که با کسب 20 جام قهرمانی همراه بود، ساعاتی پیش رسما به آبی‌های لندن پیوست.

به گزارش کلوپ هواداران چلسی ، حال و پس از جدایی قطعی پدرو، هم‌تیمی‌های سابق و چهره‌های معروف کاتالونیا، از زحمات او  قدردانی و برای او در تیم جدیدش آرزوی موفقیت کردند که با هم برخی از مهم‌ترین پیام‌ها را مرور می‌کنیم :

  

اینیستا : ” من برای تو تمام خوش‌بختی‌های دنیا را آرزو می‌کنم. به شدت دل‌تنگ تو می‌شوم، دوست من! ”


لاپورتا : ” پدروی عزیز، از اینکه زمانی رئیس تو بودم به خودم افتخار می‌کنم و از دیدن موفقیت‌های تو در بارسا لذت بردم. از تو برای همه‌چیز تشکر می‌کنم و موفق باشی!”


ماسکرانو : ” بهترین‌ها را در مرحله جدید برای تو آرزو دارم و تو را برای همه‌چیزهایی که به ما بخشیدی، در آغوش می‌گیرم.”


پینتو : ” پدرو بزرگ، بهترین‌ها را برای تو می‌خواهم تا در انگلیس هم تاریخ سازی کنی. کاری که در بارسا انجام دادی.”


پویول : ” موفق باشی! من همه خوبی‌ها را برای تو آرزو دارم و از تو بری همه‌چیز ممنونم و تو را در آغوش می‌گیرم. دوست من! ”


بارترا : ” برای چیزهایی که در داخل و خارج زمین با یکدیگر داشتیم، برای همه‌چیز ممنون. رفیق!”


منبع:متاورزش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد