کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

چلسی؛ مشتری دست به نقد و خوب بارسلونا

 باشگاه چلسی از سال 1998، تاکنون 9 بازیکن بارسلونا را با قیمت هایی خوب به خدمت گرفته است.


روز گذشته پدرو با رقم 27 بعلاوه 3 میلیون یورو( بسته به عملکرد این بازیکن) از بارسلونا راهی چلسی شد تا به فابرگاس، هم تیمی سابق خود در بارسلونا اضافه شود.
  او پس از فیگو، سانچس و فابرگاس و در کنار یحیی توره، چهارمین بازیکنی است که به بارسلونا سود خوبی رسانده است.سال گذشته نیز چلسی فابرگاس را با رقم 33 + 3 میلیون یورو از بارسا به خدمت گرفته بود. در واقع پدرو نهمین بازیکنی است که مستقیما از بارسلونا به چلسی پیوسته است.

اولین بار این آلبرت فرر بود که سال 1998 با رقم 3.3 میلیون یورو راهی استمفورد بریج شد و در مدت زمان حضورش در این ورزشگاه، برای چلسی بازی های خوبی به نمایش گذاشت. سال 2000 نیز وینستون بوگارد هلندی به عنوان بازیکن آزاد از بارسا به چلسی پیوست.
سال 2001، بودوین زندن و امانوئل پتی، دو بازیکن دیگری از بارسلونا بودند که با رقم های 11 و 12 میلیون یورو به چلسی پیوستند.

سال 2007، بلتی با 5.5 میلیون یورو نوکمپ را به مقصد استمفورد بریج ترک کرد. همچنین یک سال بعد یعنی سال 2008، دکو دیگر بازیکنی از بارسلونا بود که با 10 میلیون یورو پیراهن آبی و اناری را با پیراهن آبی عوض کرد. سال 2010 نیز اوریول رومئو از بارسلونا راهی چلسی شد.

در مجموع چلسی تاکنون 109.8 میلیون یورو برای خرید بازیکن به بارسلونا پرداخت کرده و در صورت عملکرد موفق پدرو، این رقم به 112.8 میلیون یورو نیز خواهد رسید.




ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد