کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ادعای میرر: استونز درخواست خروج داد؛ 100 میلیون پوند برای استونز و پوگبا؟

به نظر می رسد جان استونز درخواست خروج از باشگاه اروتون را دارد.
به گزارش کلوپ هواداران چلسی ، در شرایطی که سه پیشنهاد باشگاه چلسی برای مدافع جوان و ملی پوش تافی ها رد شده است، در روز گذشته شایعاتی توسط میرر در خصوص احتمال علاقه منچستر یونایتد به این بازیکن مطرح شد. 
  
بنا به گزارشی که میرر روی خروجی برده است، جان استونز درخواست خروج برای پیوستن به باشگاه چلسی را مکتوب تسلیم سران گودیسون پارک کرده است. تافی ها پیش تر بارها اعلام کرده اند که استونز برای فروش نیست اما اینطور گمان می شد که در صورت ارائه پیشنهاد 40 میلیونی حاضر به این انتقال می شوند.

از سوی دیگر روزنامه سان ادعا کرده است که استونز 21 ساله به مسئولان باشگاه اورتون گفته است که میل به انتقال دارد. این در حالی است که هم تیمی های وی به مانند استیون نایسمیت و فیل جاگیلکا از وی خواسته اند که در باشگاه باقی بماند. از بین بازیکنان سابق لیگ برتر، آلن شیرر و هری ردنپ افرادی بودند که اعتقاد داشتند این انتقال مثبت خواهد بود. حال آنکه ریو فردیناند، مارتین کیون ، استیو هووی و جیمی کرگر (که همگی مدافع بوده اند) نظر دیگری داشتند. 

و در پایان روزنامه دیلی استار در شماره صبح خود در گزارشی اختصاصی خبر از چراغ سبز رومن آبراموویچ برای پرداخت 100 میلیون پوند برای خرید جان استونز و پل پوگبا داده است. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد