کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

اولین مصاحبه پدرو در چلسی: مورینیو از اصلی ترین دلایل آمدنم به اینجا بود

در ادامه اولین مصاحبه پدرو مهاجم اسپانیایی سابق باشگاه بارسلونا را پس از پیوستن به تیم فوتبال چلسی به نقل از پایگاه خبری این باشگاه مرور می کنیم.
به گزارش کلوپ هواداران چلسی ، پدرو رودریگز وینگر ملی پوش بارسلونا با مبلغ 30 میلیون یورو به چلسی پیوست و از حضور در این تیم ابراز خوشنودی کرد. 


خوش آمدی، در اوین روز چه چیزی تو را تحت تاثیر قرار داد؟

همه چیز واقعا فوق العاده بود. امکانات اینجا و از آن مهم تر هم تیمی های جدیدم. من واقعا خوشحالم و می خواهم هر چه زودتر برای چلسی به میدان بروم.

تمرین امروز چه طور بود؟

بسیار جدی و فیزیکی. البته که من در این فصل به همراه بارسلونا بازی کردم و در شرایط ایده آلی به سر می برم. برای همین اگر مربی صلاح بداند مشکلی برای بازی کردن نخواهم داشت.

با سرمربی صحبت کرده ای؟ واکنش او چه بود؟

او یکی از اصلی ترین دلایلی بود که من را به این جا آورد. سرمربی چند بار با من تماس گرفت و گفت که به من برای قدرتمند کردن ترکیب تیم نیاز دارد. او هر کجا که بوده قهرمانی های زیادی را به دست آورده و امیدوارم به همراه او بتوانم جام های قهرمانی بیشتری کسب کنم.

در گذشته بارها در استمفورد بریج و در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به همراه بارسلونا حضور داشتی، از بازی در این استادیوم در سال 2009 و 2012 چه خاطره ای داری؟

خاطرات خوبی از اینجا دارم، بدون شک بازی های بسیار دشواری برای ما بود. هواداران در اینجا هیچگاه از تشوق تیم دست نکشیده و در هر شرایطی از تیم حمایت می کردند. من امیدوارم که حالا نیز به عنوان بازیکن چلسی این احساس شگفت انگیز را تجریه کنم.

 

در اینجا دوباره با سسک فابرگاس هم تیمی خود در بارسلونا و تیم ملی اسپانیا هم بازی می شوی، آیا با او نیز درباره آمدن به اینجا صحبت کردی؟ 

بله. با سسک صحبت کردم. او نقش زیادی در پیوستن به چلسی داشت. ما دوستان بسیار خوبی هستیم و او به من گفت که در چلسی احساس خواهی کرد که در خانه هستی. 

سسک بازیکن فوق العاده ای است که دید عالی در زمین مسابقه دارد. ما همواره ارتباط خوبی در زمین بازی با یکدیگر داشتیم و امیدوارم هر چه زود تر در کنار وی به میدان بروم. همچنین من دیگو کوستا و سزار آزپلیکوئتا را نیز به خوبی می شناسم و برای همین واقعا احساس راحت و مناسبی در روز اول خود در این باشگاه داشتم.

فکر می کنی چه کیفیتی را می توانی به ترکیب تیم اضافه کنی؟

شیوه بازی من بسیار سربع است و عادت دارم تمام تلاش خود را برای پیروزی تیم انجام دهم. خوشبختانه شانس این را داشته ام که به بارسا برای فتح جام های زیادی کمک کنم و هدفم دقیقا تکرار همین کار برای چلسی و ادامه دادن به کسب جام های مختلف با این تیم است.

همه تو را به عنوان بازیکنی که قابلیت بازی در چند پست مختلف را دارد می شناسند، خودت در کجای زمین راحت تری؟

هر جا که لازم باشد! من تجربه بازی هم در جناح راست و هم در جناح چپ را دارم و هر جا که به میدان بروم هر چه در توان دارم برای کمک به تیم خواهم گذاشت.

چالش بازی در فضا و لیگی متفاوت چه قدر در تصمیم تو تاثیر گذاشت؟

بسیار. من بازی های زیادی ار لیگ برتر را تماشا کرده و باید بگویم شیوه بازی در اینجا با اسپانیا بسیار متفاوت و البته سریع تر است.  به اینجا آمدم تا از فوتبال بازی کردن در انگلستان لذت برده و چالشی جدیدی را تجربه کنم.

 منبع:طرفداری


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد