کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ونگر: نیازی به پدرو نداشتیم

آرسن ونگر بار دیگر شایعات در خصوص نزدیک بودن به خرید کریم بنزما و  پدرو  را رد کرد.
به گزارش کلوپ هواداران چلسی ،آرسنال در حالی در روز دوشنبه در ورزشگاه امارات میزبان لیورپول است که بازی نخست را در این استادیوم به وست هام باخته است. 
  
به گزارش اسکای اسپورتس ونگر در مصاحبه پیش بازی گفت:  

ما هم به مانند شما ژورنالیست ها انتظار خرید بازیکن را داریم ولی به بازیکنی نزدیک نیستیم. انتقال پدرو به چلسی؟ باعث شگفتی من شد. فکر می کردم او در فرودگاه منچستر پیاده شود اما به لندن رفت. پیشنهادی برای او نداشتیم. در پست بازی او بازیکنان زیادی داریم. جوئل کمپل؟ می خواهم او را حفظ کنم. باید با وی صحبت کنم. خوشحال می شوم اگر در باشگاه باقی بماند. اوزیل؟ او کاملا به باشگاه وفادار است. او روی کسب نتایج مثبت تمرکز کرده است. الکسیس سانچز؟ فکر می کنم او دوشنبه شب به آمادگی 100 درصد رسیده باشد. باعث شگفتی بود که وقتی وی از نظر بدنی آماده نبود با روحیه بالا عملکرد خوبی داشت. در خصوص مصدومیت ویلشر باید بگویم که این خوش بینی بیش از حد است اگر فکر کنیم می تواند در لیست آینده تیم ملی باشد. بعد از استراحت مسابقات ملی، شاید بتواند بازی کند اما پیش از آن نمی تواند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد