کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

فن خال: برداشت رسانه ها از علاقه ما به جذب پدرو اشتباه بود

سرمربی منچستریونایتد اعلام کرد که رسانه ها به اشتباه از علاقه او برای به خدمت گیری پدرو رودریگز خبررسانی کرده اند.

به گزارش کلوپ هواداران چلسی ،Sky Sports، پدرو رودریگز که در طول چندین هفته اخیر به منچستریونایتد لینک شده بود، روز گذشته با قراردادی 21/4 میلیون پوندی به باشگاه چلسی پیوست. 

  

در میانه های هفته گزارش شده بود که اد وودوارد - مدیر اجرایی منچستریونایتد - به شهر بارسلونا سفر کرده است تا انتقال این ملی پوش اسپانیایی به اولدترافورد را نهایی کند. در همین حال، لوییز فن خال عنوان کرده که چنین ادعاهایی کذب بوده اند و رسانه ها درباره علاقه منچستریونایتد به جذب پدرو در اشتباه بوده اند. سرمربی هلندی شیاطین سرخ در این باره گفت:


من نمی توانم شما را از وقایعی که رخ داده با خبر کنم و این را پیش تر نیز گفته ام. تمام کاری که ما انجام می دهیم این است که یک پروسه را هدایت می کنیم و در طول این پروسه، تصمیم گیری می کنیم. از نظر من، اگر ما پدرو را می خواستیم، هیچ مشکلی برای جذب او وجود نداشت، زیرا او یک بند آزادسازی داشت که  موجب آسان شدن شرایط جذب او می شد. شما می توانید هر چیزی را که بخواهید بنویسید، اما ما نمی توانیم نام هر بازیکنی که می خواهیم را اعلام کنیم، تفاوت در این جا است. من مسئولیت اعلام کردن نام بازیکنان مورد علاقه ام را به باشگاه دارم و نمی توانم چیز زیادی را در این باره بگویم.

هنگامی که از من پرسیدید "آیا پدرو برای نیازهای تیم شما مفید خواهد بود؟"، نمی توانستم دروغ بگویم و گفتم بله، اما نگفتم که ما به این بازیکن علاقه مند هستیم و تفاوت در همین جاست. اما شما خودتان این موضوع را مخابره می کنید که من به جذب او علاقه مند هستم. مردم باید بدانند که چیزی که در روزنامه ها نوشته می شود حقیقت ندارد، زیرا آن ها از چیزی خبر ندارند. تنها کسانی که از اصل موضوع خبردار هستند، بازیکنان و خود باشگاه ها هستند. بارسلونا از ابراز علاقه سایر تیم ها (برای جذب پدرو) گریزان بود و من شنیده بودم که آن ها قصد فروش او را ندارد، پس باید از باشگاه بارسلونا سوال کنید که چگونه به این انتقال رضایت داد. وضعیت این گونه بوده است و من این طور برداشت می کنم که شما می خواهید بین من و اد وودوارد فاصله بیاندازید. این اتفاق هرگز رخ نخواهد داد. او هر روز به من اتفاقات جدید را گزارش می هد و من به او اعتماد دارم. فکر نمی کنم هیچ کسی شکی در توانایی های او داشته باشد، زیرا او در طول سال های زیادی ثابت کرده است که فردی مناسب برای چنین جایگاهی است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد