کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: از جذب پدرو بسیار خوشحالم

 پدرو رودریگز روز گذشته با قراردادی به ارزش 30 میلیون یورو از بارسلونا به چلسی پیوست.
 

پدرو در شرایطی پیراهن چلسی را به تن کرد که پیش از این بسیاری او را در آستانه پیوستن به منچستریونایتد می دانستند اما چند تماس تلفنی از سوی مورینیو و نیز توصیه های فابرگاس باعث تغییر عقیده پدرو و کج شدن راه وی از منچستر به لندن شد. پیش از پدرو نیز بابا رحمان، بال چپ باشگاه آگسبورگ به چلسی اضافه شده بود.
  
مورینیو، سرمربی چلسی که در نشست خبری بازی با وست بروم شرکت کرده بود، در مورد پیوستن پدرو به چلسی گفت:" ما در این هفته دو بازیکن خوب و ارزشمند جذب کردیم. ابتدا یک بال چپ جوان و قدرتمند را به خدمت گرفتیم(بابا رحمان) و روز گذشته هم پدرو که یکی از بهترین مهاجمان دنیاست به جمع ما اضافه شد.

او بازیکن بسیار باتجربه ایست و خصوصیاتی دارد که بسیار مورد توجه من هستند. پدرو می خواست بارسلونا که یکی از بهترین باشگاه های تاریخ فوتبال دنیاست را ترک کند و برای این کار انگیزه بالایی داشت و به همین دلیل ما به دنبال جذب او رفتیم.

او عاشق بارسلوناست اما برای ادامه فوتبالش به دنبال چیزهای دیگری بود. او دوست داشت در هر مسابقه ای حاضر باشد اما در بارسلونا این امر برایش میسر نبود و به همین خاطر از این تیم جدا شد. پدرو البته از سال ها بازی کنار مسی، اینیستا و دیگر ستارگان بارسا چیزهای زیادی یاد گرفته است.
او به چلسی آمده تا بازی کرده، پیروز شود و از فوتبال لذت ببرد. پدرو برای تعطیلات به اینجا نیامده و باید بگویم که از جذب او بسیار خوشحالم."




ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد