کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: فروش ویلیان از دروغ های بزرگ رسانه ها است

در ادامه آخرین صحبت های ژوزه مورینیو پیرامون وضعیت این روزهای شاگردانش را مشاهده می نمائید.

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user38503/news/hrhr.jpg

به گزارش پایگاه خبری باشگاه چلسی انگلستان ژوزه مورینیو سرمربی آبی های لندنی با حضور در کنفرانس مطبوعاتی امروز خود پیرامون مسائل مختلفی به صحبت پرداخت.
  
   خرید پدرو؟
  وقتی بازی او در سوپرکاپ اروپا و اسپانیا را دیدم به گونه ای بود که انگار آخرین دیدار عمرش را انجام می دهد. من با خود فکر کردم که با این همه تلاش و تعهد او می خواهد در بارسلونا باقی بماند، اما هنگامی که فهمیدم بازیکنی تا این حد حرفه ای خواهان ترک بارسونا است به باشگاه گفتم که از این فرصت استفاده کرده و او را به خدمت بگیرد.

بله همه چیز از آن جا شروع شد که ما فهمیدیم وی خواهان ترک بارسلونا است. آن هم باشگاهی که در آن رشد کرده و در قلب او جای دارد. البته که باید بگویم که ابتدا این شایعات رسانه ها پیرامون درخواست جدایی او را باور نکردم، زیرا با خود فکر می کردم که چرا یک بازیکن باید از تیم هایی نظیر بارسلونا و رئال مادرید جدا شود.

اما در نهایت خوشحالم که این اتفاق افتاد و او باشگاه ما را انتخاب کرد. وی با نحوه رفتارش تحسین تمام بازیکنان بارسا نظیر اینیستا، نیمار و مسی را برانگیخت و حالا زندگی جدیدی را در این جا آغاز کرده است. او برای حضور در چلسی از منطقه امن خود خارج و حاضر شده تا کشور، فرهنگ و لیگی جدید را تجربه کند و این برای من بسیار ارزشمند است.

فروش ویلیان؟
بازیکنان متفاوت هستند و برای مثال ویلیان دارای ویژگی هایی است که پدرو فاقد آن است. من یکی از بزرگ ترین دروغ هایی که در تابستان امسال شنیدم مربوط به خواست ما برای فروش ویلیان بود. نمی دانم شاید سایر باشگاه ها واقعا خواهان او باشند، اما مطمئنا نخواهند توانست تا وی را به خدمت بگیرند.

واکنش به شکست برابر سیتی؟
ما معمولا تمرینات خوبی داریم، اما در این هفته تمرینات مان به وضوح فوق العاده بود و پیشرفت زیادی کردیم. ما خوشحال نیستیم اما آرامش خود را حفظ کرده ایم. البته که نباید هم خوشحال باشیم زیرا اگر پس از شکست ها احساس ناامیدی نکنید، پیشرفتی نخواهید داشت.



طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد