کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پست ثابت: وست برومویچ 2_3 چلسی/ اولین سه امتیاز با پدرو فوق ستاره

از هفته سوم رقابت های لیگ برتر انگلستان دو تیم چلسی و وست برومویچ از ساعت 17:00 به وقت تهران در ورزشگاه دی هاوتورنز به مصاف هم رفتند.


http://static.goal.com/1820000/1820032_heroa.jpg


اختصاصی کلوپ هواداران چلسی، شاگردان اقای خاص در هفته سوم در یک بازی دشوار به سختی توانستند از سد تیم وست برومویچ بگذرند.

 


اقای خاص پس از دو هفته ناکامی سرانجام طعم پیروزی را در این فصل چشید. ابی ها که در دو هفته ابتدایی موفق به پیروزی نشده بودند در این بازی با انگیزه ظاهر شدند و موفق شدند در خانه وست برومویچ سه امتیاز حساس کسب کنند.


اقای خاص با ترکیب و سیستم فصل قبل خود پا به میدان گذاشت. تنها تفاوت دیده شده در تیم چلسی حضور پدرو و زوما در ترکیب ثابت بود. پدرو که به تازگی به جمع ابی ها اضافه شده بود در ترکیب ثابت اقای خاص قرار گرفت و جواب اعتماد مورینیو را با نمایش خیره کننده خود داد. و از طرف دیگر کورت زوما به جای گری کهیل در ترکیب قرار گرفت.


اسامی بازیکنان دو تیم به شرح زیر می باشد:


وست بروم:مایهیل، داوسون،مک اولی، اولسون، یاکوب، مک کلین، فلچر، موریسیون، برانت،روندون، مک منمن


چلسی: کورتوا، آسپلیکوئتا، تری، زوما، ایوانوویچ، ماتیچ، هازارد، ویلیان، فابرگاس، پدرو، کاستا









بازی همان طور که انتظار میرفت در اختیار چلسی بود و شاگردان مورینیو سعی داشتند با پاس های کوتاه و حفظ توپ به میزبان اجازه ندهند که بازی را در اختیار بگیرد.
و در دقایق ابتدایی موفق هم بودند اما بازیکنان وست بروم که انگیزه بسیار بالایی داشتند زمانی که صاحب توپ میشدند با بازی سریع خود را به دروازه کورتوا نزدیک میکردند. با اینکه در دقایق ابتدایی بازی این شاگردان اقای خاص بودند که 61  % توپ و میدان را در اختیار داشتند روی یک غافل گیری بازیکنان وست برومویچ در دقیقه 14 بازی صاحب یک ضربه پنالتی شدند.
جیمز موریسون پشت ضربه پنالتی ایستاد اما نتوانست پنالتی خود را به گل تبدیل کند. واکنش خوب کورتوا باعث شد این پنالتی تنها به یک ضربه کرنل تبدیل شود.


 از دست رفتن این پنالتی باعث شد چلسی انگیزه بیشتری پیدا کند و با تمرکز بیشتری به بازی ادامه دهد. و پس از گذشت 6 دقیقه این پدرو بود که گل اول بازی را به نام خود ثبت کرد تا نشان دهد چلسی یه خرید فوق العاده انجام داده.
در دقیقه 20 پدرو پشت محوطه جریمه پا به توپ شد و پس از عبور از یک بازیکن با پای چپ ضربه خود را به توپ زد و پس از برخورد توپ با پای مدافع وست بروم توپ وارد دروازه  میزبان شد.

پس از این گل وست بروم بی روحیه تر از قبل شد چرا که انها فرصت این را داشتند که به گل برسند اما حالا دروازه خود را باز شده میدیدند. پس از گل باز هم این چلسی بود که صاحب توپ بود و انها موفق شدند در دقیقه 30 بازی و این بار با کاستا به گل برسند. بهترین گل زن فصل قبل ابی ها موفق شد در این فصل اولین گل خود را به ثبت برساند. اما همه کاره این گل باز هم پدرو بود. ستاره امشب چلسی پس از این که توپ را از ویلیان گرفت پا به توپ به سمت محوطه جریمه رفت و با یک ضربه دقیق که به شکل شوت بود توپ را به کاستا رساند و دیگو با یک ضربه تکل گل دوم شیر های لندنی را به ثبت رساند.  تا در دقیقه 30 بازی خیال مورینیو و شاگردانش راحت شود.

پس از گل دوم شاگردان اقای پولیس فشار را بر روی دروازه چلسی بیشتر کردند و موفق شدند 5 دقیقه پس از گل دوم ابی ها گل اول خود را به ثبت برسانند تا اختلاف به حداقل برسد. جیمز موریسون که یه پنالتی از دست داده بود با یک ضربه محکم از درون محوطه جریمه موفق شد گل اول تیمش را به نام خود ثبت کند تا با زدن این گل پنالتی از دست داده را جبران کند.
اما این پایان کار نبود و مردان مورینیو موفق شدند یک بار دیگر در نیمه اول دروازه را باز کنند و این بار سزار ازپیلیکوئتا موفق به گل زنی شد. توپ ارسال شده برای دیگو کاستا در پشت محوطه جریمه پس از استوپ این بازیکن به سزار رسید و او با یک ضربه نرم گل سوم را ثبت کرد تا شاگردان مورینیو با اختلاف خوبی نیمه اول را با پیروزی به رختکن بروند.
شاگردان مورینیو این فرصت را در نیمه اول داشتند تا گل های بیشتری بزنند اما بی دقتی بازیکنان باعث شد موقعیت ها از دست بروند. ویلیان برزیلی در پی پاس فوق العاده پدرو در یک موقعیت مناسب توپ را از درون محوطه جریمه به بیرون زد تا مورینو حصرت این فرصت از دست رفته را بخورد.
نیمه اول با برتری 3_1 چلسی به پایان رسید.

اما با اغاز نیمه دوم مردان پولیس که چیزی برای از دست دادن نداشتند بازی را هجومی اغاز کردند و در پی یک موقعیت ایجاد شده تری مجبور به خطا شد تا بازیکن وست بروم با کورتوا تک به تک نشود. اما همین خطا باعث شد مورینیو وتیمش بازی را ده نفره ادامه دهند. در دقیقه 54 جان تری پس از خطا با کارت قرمز مستقیم داور بازی اقای کلاتنبرگ مواجه شد و مجبور شد زمین بازی را ترک کند. همین اخراج باعث شد شیرازه چلسی از هم بپاشد و انها بیشتر از قبل در فشار بازی قرار گرفتند.


 چلسی ده نفره مجبور شد عقب بنشیند تا از سه گل اندوخته خود محافظت کند. پس از اخراج تری ویلیان هم قربانی شد. این بازیکن که در نیمه اول یک موقعیت خیلی خوب را از دست داده بود مجبور شد جای خود را به گری کهیل دهد تا این مدافع جای خالی تری را در کنار زوما پر کند. ضربه ازاد ایجاد شده در پشت محوطه جریمه خوش بختانه سودی برای وست بروم نداشت و ضربه ازاد زده شده پس از برخورد با دیوار دفاعی راهی کرنل شد.
فشار وست بروم بر روی دروازه بیشتر از قبل شده بود چرا که انها با یک یار بیشتر بازی را دنبال می کردند و تنها پس از 5 دقیقه گذشت زمان از اخراج کاپیتان انها موفق شدند گل دوم را بزنند. و اینبار هم  موریسون که ستاره تیمش بود گل دوم را هم به نام خودش ثبت کرد. حالا اختلاف کمتر شده بود و تنها یک گل تا کسب امتیاز باقی مانده بود . پولیس هر چه داشت رو کرد و با دو اعویض تهاجمی در پی قشار بیشتر به چلسی بود اما واکنش های خوب کورتوا و دفاع خوب چلسی مانع از گل زنی انها میشد.

شاگردان مورینیو سعی داشتند با حفظ توپ اجازه ندهند تا شاگردان پولیس فشار را روی دروازه انها حفظ کنند که تا حدودی هم در این امر موفق بودند.
در جریان بازی و روی ضد حمله ها چلسی دو موقعیت خوب را ایجاد کرد اما این موقعیت ها به ثمر ننشست تا مجدد اختلاف به دو گل برسد. کاستا از درون محوطه جریمه یک موقعیت خوب را که خودش برای خودش مهیا کرده بود را از دست داد و پس از ان هم تعویض شد و جای خود را به فالکائو داد. اما این بازیکن نا اماده هم یک موقعیت عالی دیگر را از دست داد.  پدرو که در این بازی ستاره چلسی بود یک پاس در عرض عالی را به فالکائو رساند اما ال تایگر به بدترین شکل ممکن توپ را به بیرون زد.

تیم میزبان تا انجا که توانست تلاش کرد اما موفق به باز کردن دروازه نشد. و در نهایت این تیم لندنی بود که بازی را با پیروزی به اتمام رساند و توانست سه امتیاز حساس این دیدار را بگیرد. سه امتیاز این دیدار را مورینیو و هواداران چلسی باید مدیون پدرو باشند. این بازیکن اسپانیایی در کل جریان بازی فوق العاده عمل کرد و با دریبل ها و موقعیت سازی های فوق العاده خود و شرکت در کارهای دفاعی چلسی را سرپا نگه داشت . پدرو در اولین بازی خود یک گل زد و یک پاس گل داد که اگر بی دقتی مهاجمین چلسی نبود شاید تعداد پاس گل های او در اولین بازی به چهار هم می رسید.

شاگردان اقای خاص با این برد 4 امتیازی شدند و در رده نهم جدول قرار گرفتند. و شاگردان اقای پولیس با این شکست به انتهای جدول سقوط کردند.


نمرات بازیکنان دو تیم:





امار بازی:














اخرین تغییرات جدول لیگ انگلستان:

نظرات 7 + ارسال نظر
neda.sh دوشنبه 2 شهریور 1394 ساعت 14:47

بالاخره داریم برمیگردیم به چلسیه قبل......امیدوارم مث قبل سلطان بشییییییییییییم.........
چن وقت خوب نبودیم تیمایه دیه خودشونویه چیزی فرض کردن

hadi دوشنبه 2 شهریور 1394 ساعت 14:12

اسکار مصدومه فک کنم برای دوهفته نمی تونه برای چلسی به میدان بره
البته هفته اولش سپری شده مونده یه فته دیگه.

رضا / مشهد دوشنبه 2 شهریور 1394 ساعت 14:03

توی نرم افزار fotmob زده بود اسکار مصدومه

Saeed m.h دوشنبه 2 شهریور 1394 ساعت 11:12

خیلی خوب بازی کردیم . واقعا از بازی تیم لذت بردم. تا قبل اخراج تری.....
پدرو فوق العاده بازی کرد. خیلی روحیه خوبی گرفت...

بهنام(طرفداراقای خاص) دوشنبه 2 شهریور 1394 ساعت 01:52

چرا اسکار نیستش مصدوم شده ایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Saeed m.h: نه خبری از مصدومیتش نیست. چیزی روی سایت چلسی ثبت نشده

بهنام(طرفداراقای خاص) دوشنبه 2 شهریور 1394 ساعت 01:45

واقعا برد شیرینی بود روحیه تیم خیلی بهترشد فقط یه مدافع کم داریم،امیدوارم بازیکنایی مثل ویلیان ماتیچ ایوانوویچ تری کیهیل به امادگی خودشون برگردن وگرنه از مناطق دفاعی بازم اسیب میبینیم

Ebi یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 23:24

خداروشکر بردیم 3 امتساز شیرینو از این بازی سخت دراوردیم
ویلیان - ایوانوویچ دیگه به درد ترکیب اصلی نمیخورن
بابارحمان و اسکار به ترکیب اضافه شن خداکنه برن رو نیمکت تیم یکم طراوت بگیره
ماتیچ چقد بد بوووووووود امروز یعنی فاجعه بود خدانه اون ماتیچ فصل پیشمون بشه که هیچکس نمیتونست ازش رد بشه
ولی در کل وست بروم هم خوش شانسی اورد که اخراج شد تری وگرنه 3-1 یا 4-1 بازی رو برده بودیم
اومدن استونز هم ضروری به نظر میرسه با این وضع دفاعی الان دارم فکر میکنم میبینم تری و کیهیل و ایوا باهم افول کردن و زوج دفاعی زوما استونز میتونه بهتر باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد