کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: باید همیشه برای بازی 10 مقابل 11 تمرین کنیم!

ژوزه مورینیو سرمربی چلسی بعد از پیروزی تیمش در زمین وست برومویچ، سعی کرد از جان تری بابت اخراج در این بازی انتقاد نکند.

به گزارش کلوپ هواداران چلسی ، تری اوایل نیمه دوم از بازی اخراج شد تا شروع بدی که در این فصل داشته را ادامه دهد چلسی در نهایت به لطف درخشش پدرو در این بازی برنده شد.   مورینیو معتقد است درخواست تجدید نظر دادن بابت اخراج تری، کاری بیهوده است: «این برای ما معمولا وقت تلف کردن است. پارسال برای نمانیا ماتیچ مقابل برنلی  برای اخراج دیگو کاستا مقابل لیورپول وقتمان را تلف کردیم. من به هیچ وجه تری را بابت آن صحنه سرزنش نمی کنم. توپ پشت مدافع افتاده، مدافع به حریف فشار می آورد و بازیکن مهاجم حرکتی انجام می دهد، آن وقت آقای کلاتنبرگ (داور) تصمیم می گیرد که کارت قرمز بدهد. فکر کنم از این به بعد باید برای بازی 10 مقابل 11 تمرین کنیم. اصلا شوخی نمی کنم باید یاد بگیریم که در این شرایط چه کار کنیم.»


منبع:آی اسپورت

نظرات 1 + ارسال نظر
neda.sh دوشنبه 2 شهریور 1394 ساعت 14:57

مورینیوبیچاره هم خیلی سخت گیروتنده هم خیلی حرص میخوره ......
من جاش بودم بازیکنایه تیموبه توپ میبستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد