کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

خداحافظی احساسی پدرو + گزارش تصویری مراسم

گزارش تصویری: مراسم خداحافظی پدرو در بارسلونا

پدرو در کنفرانس مطبوعاتی در نیوکمپ از هواداران بارسلونا خداحافظی کرد. تصاویر در ادامه مطلب...
  
مهاجم تازه وارد چلسی بعد از جدایی از بارسلونا در کنفرانسی مطبوعاتی با هواداران خداحافظی کرد. پدرو هفته گذشته با قراردادی 30 میلیون یورویی به چلسی پیوست و در اولین بازی خود با پیراهن آبی های لندن، موفق شد در مقابل وست بروم خوش بدرخشد.

 این بازیکن 28 ساله که امروز برای شرکت در مراسم خداحافظی اش بار دیگر به نیوکمپ بازگشته بود، در کنفرانس خبری در خصوص جدایی اش از بارسلونا گفت:«بخاطر پول از بارسا نرفتم. می خواستم بطور مرتب بازی کنم. از اینکه مجبور شدم از این باشگاه جدا شوم، ناراحتم. بارسا دوست داشت من همچنان در نیوکمپ بمانم. اما در این باره با چندین نفر گفتگو کردم، اما  در پایان  این پیشنهاد چلسی بود که نظر من را به خودش جلب کرد. همیشه آسانترین راه، ماندن است و جدایی همیشه سخت ترین تصمیم است. من این ریسک را انجام دادم اما کاملا مصمم این تصمیم را گرفتم. بارسلونا بهترین باشگاه جهان است، هیچ تیمی مثل بارسا نیست. اما من به تیمی پیوستم که دوستش دارم و می توانم در آنجا بیشتر بازی کنم.  انسان بلندپروازی هستم و می دانستم در اینجا فرصت چندانی برای بازی به من نمی رسد. از اینکه یک چالش تازه را قرار است تجربه کنم، خوشحالم».












































طرفداری+ ای سپورت

نظرات 1 + ارسال نظر
neda.sh سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 13:02

به سلامتی...............
چه ربطی به ماداره اخه؟؟؟؟
خدافظی احساسی پدروچه ربطی به چلسی وهواداراش داره؟

Saeed m.h: الان دیگه بازیکن چلسی هر جا بره هر کار بکنه به چلسی مربوط میشه....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد