کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

تنها سه روز تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات

پنجره نقل و اتقالات تابستانی رو به پایان است و تنها سه روز و 15 ساعت از ان باقی مانده.



اختصاصی کلوپ هواداران چلسی، پنجره نقل و انتقالات در سه روز اینده بسته میشود و معمولا در این روز های پایانی بازیکنان زیادی جا به جا میشوند. ابی پوشان لندنی به دنبال تقویت تیم خود هستند اما باید دید انها میتوانند در این زمان باقی مانده کار دو بازیکن مد نظر خود را تمام کنند.

 

 

در چند روز اخیر شایعات زیادی مبنی بر پیوستن پول پوگبا و جان استونز به گوش رسیده اما هنوز چیزی قطعی نیست. یک روز اعلام میشود چلسی با پوگبا به توافق رسیده و روز بعد این خبر تکذیب میشود. اما در طی این سه روز باقی مانده مشخص میشود که این شایعات رنگ حقیقت میپوشد یا نه.

حضور استونز در چلسی هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد و باشگاه اورتون با درخواست جدایی مدافع تیمش مخالفت کرد. گفته شده اورتون برای جدایی استونز 45 میلیون درخواست کرده که رقم بسیار بالایی برای یک مدافع است اما با توجه به پا به سن گذاشتن تری و ضعف خط دفاعی تیم، بعید نیست چلسی این مبلغ را بپردازد. استونز بسیار جوان است و هزینه کردن این مبلغ میتواند تا چند سال دفاع چلسی را بیمه کند.


ابی ها مدافع دیگری را هم مد نظر دارند تا در صورت شکست در خرید استونز خط دفاعی خود را تقویت کنند. اما انها هنوز از جذب استونز ناامید نشده اند و خیلی از هواداران و کارشناسان باور دارند که این بازیکن قبل از بسته شدن پنجره جا به جایی پیراهن چلسی را به تن خواهد کرد.


ابی پوشان لندنی که در ابتدای شروع ترانسفر بیکار بودند و تصمیم داشتند ستاره های خود را از چنگ سایر قدرت های اروپا حفظ کنند دست به خرید نزدند و ظاهرا تصمیم خرید هم نداشتند. مورینیو مایل بود با همان ترکیب فصل قبل و بازیکنان فصل قبل تیمش را به سوی دفاع از عنوان قهرمانی هدایت کند. اما بعد از کسب نتایج ضعیف تصمیم گرفت تیم را تقویت کند تا در کورس قهرمانی باقی بماند. سایر تیمها از جمله منچستر سیتی و یونایتد خریدهای خوبی انجام دادند و همچنان هم به دنبال تقویت تیم خود هستند اما اگر شیر های لندنی خونی تازه به بدن تزریق نکنند، دفاع از این عنوان کار راحتی نخواهد بود.


مورینیو بعد از شکست سنگین مقابل سیتی متوجه شد باید بازیکن جدید بخرد تا انگیزه و رقابت را در تیم افزایش دهد. پس از اینکه انها در انتهای جدول قرار گرفتند دو بازیکن جدید را به تیم اضافه کردند: پدرو و بابا رحمان_ مورینیو با خرید پدرو نشان داد که حضور بازیکنان جدید و با انگیزه چقدر در روحیه و سبک بازی تیم تاثیر گذار است. پدرو در اولین حضورش با پیراهن ابی ها یک گل زد و یک پاس گل داد تا نشان دهد ابی پوشان خرید بسیار خوبی انجام دادند. بابا رحمان پس از حضور در چلسی هنوز در ترکیب قرار نگرفته است و مشخص نیست که این مدافع چپ چه زمانی جانشین ازپیلیکوئتا میشود. اما قطعا در ادامه فصل مورینیو از او استفاده خواهد کرد.


مورینیو همچنان تمایل به خرید بازیکن دارد و تا قبل از پایان مهلت نقل و انتقالات باز هم شاهد حضور بازیکن در این تیم خواهیم بود اما مشخص نیست چه بازیکنی به تیم اضافه خواهد شد بازیکنان زیادی به تیم لینک شده اند اما باید انها را در حد یه شایعه پذیرفت. به طور مثال در چند روز گذشته ایسکو هافبک بازی ساز مادرید به چلسی لینک شده اما هنوز هیچ خبر قطعی برای حضور این بازیکن اسپانیایی در لندن وجود ندارد. هوادارن چلسی باید منتظر باشند تا مشخص شود چه بازیکنانی با تیم محبوبشان قرار داد خواهد بست. امیدواریم بازیکنان بازیساز و سرعتی دیگری نظیر پدرو به جمع ابی پوشان ااضافه شود تا بتوانیم در تمامی جام ها رقابت کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد