کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کوادرادو: رفتارم در چلسی حرفه ای بود؛ آماده چالش جدید هستم

خوان کوادرادو، هافبک کلمبیایی و جدید تیم یوونتوس، می گوید هنوز هم نمی داند چرا نتوانسته در چلسی تأثیر گذار ظاهر شود.

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user7028/news/161959274-7e1e9b31-ac51-4d86-ac86-ab1d3743b419.jpg

وینگر کلمبیایی و سابق تیم چلسی که فصل گذشته از فیورنتینا در این تیم حضور پیدا کرده بود، اکنون با قراردادی قرضی به تیم یوونتوس ملحق شده است،

 

 

وی در نشست مطبوعاتی که امروز برگزار شد، گفت:

حقیقت این است که هنوز هم نمی دانم چرا در چلسی نتوانستم تأثیر گذار باشم. من همیشه آن جا رفتارم حرفه ای بود، تمرینات خوبی پشت سرمی گذاشتم و زیاد به بازی گرفته نمی شدم، امّا همیشه آماده بودم. امّا این یک گام رو به عقب نیست، بهترین تصمیم برای من است و امیدوارم که بتوانم اینجا بهترین عملکردم را با این پیراهن به نمایش بگذارم. از مدیربرنامه هایم و یوونتوس بابت این فرصتی که برای من فراهم کردند تشکر می کنم. این یک چالش جدید است و حتی اگر اینجا هم بازی نکنم، همیشه آماده خواهم بود. امیدوارم یکشنبه بتوانم مقابل رم حضور پیدا کنم، این برای من افتخار بزرگی خواهد بود.  


کوادرادو درباره سیستم 3-5-2 گفت:

من با فیورنتینا بارها با سیستم 3-5-2 بازی کرده ام و کاملاً آماده تصمیم مربی هستم، من سخت در تمرینات تلاش کرده ام و باید ببینیم مربی چه تصمیمی می گیرد.


یوونتوس دیدار هفته نخست خود در سری‌آ را مقابل اودینزه با شکست پشت سرگذاشته است و یکشنبه به مصاف آاس رم خواهد رفت.




طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد