کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

از پرواز وودوارد به مونیخ تا رفتار های دوگانه آقای خاص؛ 10 اتفاقی که تا قبل از بسته شدن پنجره تابستانی رخ خواهند داد

00:00am به وقت گرینویچ روز سه شنبه 1 سپتامبر 2015، زمانیست که بالاخره از دست شایعات بی انتهای بازار نقل و انتقالات تابستانی خلاص خواهیم شد. جایی که تاکنون باشگاه های لیگ برتری 700 میلیون پوند هزینه کرده اند و تجربه ثابت کرده است که باید انتظار رسیدن این رقم به 1 میلیارد پوند را هم داشته باشیم.
به گزارش کلوپ هواداران چلسی ،انتقال پر سر و صدا و 49 میلیون پوندی رحیم استرلینگ از لیورپول به منچسترسیتی، گران ترین خرید تیم های لیگ برتری و پیوستن دیماریا با 45 میلیون پوند به پاریسن ژرمن، گرانترین فروش تیمهای لیگ برتری به خارج از مرز های بریتانیا بوده است.
   
قصد داریم، 10 مورد از اتفاق هایی که در این 3 روز برای تیم های انگلیسی در بازار تابستانی رخ خواهد داد را با چاشنی طنز پیش بینی کنیم:

10) روبن لوفتوس چیک، پس از تمدید کردن قرارداد خود با چلسی، به ویتسه آرنهم قرض داده خواهد شد…

loftus_cheek

چلسی با داشتن 26 انتقال قرضی به اقصی نقاط اروپا، بازیکنان جوان  را به نوعی قبضه کرده است و به رسم هرساله، ویتسه آرنهم یکی از پایگاه های آنان در فوتبال ارده ویژه هلند است، جایی که تاکنون 5 بازیکن از چلسی به آن تیم قرض داده شده اند. با اینکه مورینیو ادعا کرده بود، لوفتوس چیک در برنامه هایش جای دارد ولی هنوز صحبت های او درباره بیکر و آکه را به یاد داریم و انتظار میرود، لوفتوس چیک نیز مانند جوانان دیگر چلسی، نظیر بمفورد، آکه و ایزی براوون، پس از تمدید قرارداد صوری خود، تور اروپاگردی اش را استارت بزند.

9) چارلی آستین با اولین پیشنهاد به یک تیم لیگ برتری خواهد پیوست….. مقصد؟ هرکجا به غیر از کویینز پارک

austin_4

باوجود درخشش در فصل گذشته و به ثمر رساندن 18 گل، مهاجم انگلیسی باشگاه غرب لندنی، توسط رسانه های زرد بریتانیا، در طول تابستان هربار به یک مقصد لینک میشد ولی سخت است تصور کنیم، او حتی یک پیشنهاد رسمی هم در این مدت داشته است.. کار به جایی کشید که سران کویینزپارک، قیمت مورد نظر خود برای او را از 15  به 13 میلیون پوند کاهش دادند و چوب حراج به مال خود زدند ولی گویی تحریم های اقتصادی اروپا، باعث شده کسی به ستاره فصل گذشته لیگ برتر فکر نکند..

8) نیوکاسل در یک اقدام انتحاری، باشگاه مارسی را به خدمت خواهد گرفت…

thauvin_0

با اینکه آلن پاردیو، سنت جیمز پارک را ترک کرده است، ولی این دلیل نمیشود که مسئولان باشگاه نیوکاسل، دل از بازیکنان فرانسوی بکنند، با نگاهی به روند خرید های نیوکاسل از لوشامپیونه در ادوار گذشته، تابستان امسال، آنها تاکنون فقط فلوریان تائووین را به خدمت گرفته اند و بنظر میرسد در یک حرکت انتحاری، برای جبران کم کاری های خود، این بار باشگاه مارسی را هدف بگیرند، البته چیزی که عیان است، علاقه شدید تیمهای لیگ برتری به هافبک های لوشامپیونه بوده، جایی که سخت است در سبد خرید تیمی، یک هافبک از لوشامپیونه پیدا نکنیم، انگار امسال خریدن هافبک های لیگ 1 فرانسه، مد بوده است.

7) ساوتهمپتون با 10 میلیون پوند، فن دیک را به خدمت خواهد گرفت… خرید فصل بعد لیورپول مهیا شد؛ فن دیک از ساوتهمپتون با 30 میلیون پوند.

vandijk

سلتیک با شکست مقابل مالمو در پلی آف لیگ قهرمانان اروپا، از رسیدن به مرحله گروهی جاماند تا مدافع هلندی و تنومند این تیم، دلیلی برای ماندن در گلاسکو را نیابد و به دنبال چالش جدیدی برای خود باشد …. چالش لیورپول برای هر بازیکنی مطلوب بنظر میرسد ولی فن دیک باید این را در نظر داشته باشد که پرواز به سمت آنفیلد، از ایستگاه سنت ماری میگذرد و راجرز و لیورپول، طرفدار پر و پا قرص اجناس با مارک ساوتهمپتون هستند.

6) آرسنال اصلا احتیاجی به یک مهاجم کلاس جهانی ندارد، چه کسی از ولبک بهتر؟ 

welbeck2

چندان سخت نیست که متوجه شویم، آرسنال پس از خروج رابین فن پرسی، دراین سال ها، مهاجم شش دانگی در ترکیب خود نداشته ولی مرغ آقای پروفسور، همچنان یک پا دارد.. اصلا مگر آرسنال احتیاجی به مهاجم سطح جهانی دارد؟ کریم بنزما؟ ادینسون کاوانی؟ گونزالو هیگواین؟…. مگر ولبک چه از این ها کم دارد؟ تازه، گوش شیطان کر او قرار است از بند مصدومیت دربیاید، چه خبری خوشحال کننده تر از این برای هواداران آرسنال؟ ادینسون کاوانی، کریم بنزما و گونزالو هیگواین، روی هم یک دهم ولبک هم در لیگ برتر گل نزده اند!

5) حرف های مورینیو را هرگز جدی نگیرید…. وقتی او میگوید بازار تابستانی برای ما تمام شده، یعنی ما تازه میخواهیم استارت خرید هایمان را بزنیم

pogba_3

عادت داریم که زیاد حرف های ضد و نقیض از مورینیو بشنویم، از تکذیب شدید جدایی ماتا از چلسی تا تکذیب علاقه چلسی به جذب کوادرادو، آقای خاص احتمالا شیفته فرهنگ برره و استفاده کردن از افعال معکوس است، وقتی او میگوید با شروع شدن لیگ، تمرکز من و تیمم کاملا بر روی مسابقات است و به نقل و انتقالات فکر نمیکنم، شک نکنید که او در رویای خریدن پوگبا، استونز، بابا و پدرو، یادش میرود که قرار بوده زوما در ورزشگاه اتحاد فیکس باشد و روی فاریا در بین دو نیمه به او یادآوری میکند تری را اشتباهی به بازی فرستاده بودی.. پس اگر خبر پیوستن پوگبا به چلسی را شنیدید، به گوش های خود شک نکنید، آقای خاص است دیگر…

4) پرواز وودوارد به مونیخ؛ این بار نوبت لیورپول است که مولر را هایجک کند یا آرسنال؟

woodward2

دیگر عادت کرده ایم که پس از پرواز های وودوارد، خبر پیوستن ستاره های مورد نظر شیاطین سرخ را به غول های دیگر انگلیس بشنویم، اول اوتامندی و منچسترسیتی، بعد از آن پدرو رودریگز و چلسی، پس هواداران آرسنال و لیورپول حق دارند که از شنیدن سفر پرواز وودوارد به مونیخ خوشحال باشند، از راجرز و ونگر که بخاری بلند نمیشود، آنها باید به عمو وودوارد دل خوش کنند که در فکر خوشحال کردن آنها و پیشکش کردن توماس مولر، به آنفیلد یا امارات است، آیا واقعا جنتلمن تر از این مرد تابحال دیده اید؟

3) شاید سیتیزن ها پول خرید کیک تولد برای یحیی توره را نداشته باشند، ولی خرید 50 میلیون پوندی دی بروین، برای آنها پول خرد خواهد بود…

debruyne_2

بنظر میرسد که خرید لمپارد به دهان مهندس مزه کرده باشد، او عاشق بازیکنان مازاد چلسی شده و به دنبال آنها میرود، قرعه این بار به نام دی بروین خورده است تا بتواند کار نیمه تمام لمپارد در فصل گذشته را سرانجام دهد و بتواند با کمک سایر شاگردان مهندس، جام را از لندن بدزدد. البته او باید بداند که فاش کردن رقم قراردادش در بین هم تیمی های جدید، کار مناسبی نیست، چون میتواند داغ یحیی توره مبنی بر خریده نشدن کیک تولد از طرف باشگاه برایش را تازه کند. البته احتمالا بعد از دی بروین مهندس باید به دنبال شاه ماهی فصل نقل و انتقالات ، کارنیرو، خانم دکتر چلسی باشد، جایی که اختلاف ایجاد شده بین او و مورینیو و قرارگرفتنش در لیست مازاد چلسی، او را مناسب با دستورالعمل خرید های مهندس کرده است.

2) می آید ….. نمی آید _ می آید ….. نمی آید _ می آید …… نمی آید _  بالاخره می آیی یا نه؟ تکلیف چیست جان؟

john_stones_1

یکی از پیچیده ترین و کش دار ترین داستان های نقل و انتقالاتی تابستان، بدون شک مربوط به سناریوی جان استونز، چلسی و اورتون است، جایی که هر روز یک نفر در خاک انگلستان درباره آن اظهارنظر میکند و هر نشریه زرد بریتانیا، درباره آن یک نظر میدهد. تابستان در حال اتمام است ولی انگار این سناریو تمامی ندارد. چیزی که حدس زده میشود، انگیزه مورینیو و مارتینز درباره این انتقال، قبل از اینکه سرنوشت یکی از بهترین مدافعان لیگ برتر باشد، رو کم کنی است. از طرفی مورینیو، همان آدم خودخواه و لجباز است که کم آوردن برای خرید یک جوان 21 ساله، برایش افت محسوب میشود و مارتینز، همان بچه ناف اسپانیاست که با سرشاخ شدن با گاو های وحشی کوچه پس کوچه های مادرید بزرگ شده است، پس کم آوردن دربرابر جنتلمنی مانند مورینیو، برایش کابوس خواهد بود.

1) دخیا در زندان فنخال ریور به آزادی با نقشه های فلورنتینو اسکافیلد می اندیشد … حالا ما که هیچ، خودت خسته نشدی؟!

david-de-gea_3334789

اگر سناریوی انتقال داوید دخیا به رئال مادرید را در قالب یک فیلم سینمایی منتشر کنیم، این فیلم میتواند به جرات یکی از نامزد های دریافت جایزه بهترین فیلم سال هالیوود لقب بگیرد. البته در این فیلم هرکسی ساز خود را میزند و متاسفانه کاراکتر گادفادری وجود ندارد که اورکستر گروه باشد. از طرفی فن خال که کاراکتر مثبت فیلم را بازی میکند، با زندانی کردن آقا بده فیلم، سعی دارد شهروندان منچستر را تسلا دهد… البته برداشت آخر فیلم همچنان باقی مانده است، چون کارگردان برای تمام کردن آن با شک و تردید هایی روبروست، آیا آقا بده در زندان بماند و بپوسد، تا عبرتی باشد برای سایر ساکنان منچستر؟ آقا بده مانند فیلم های هندی اصلاح شود و در یک چرخش دیدنی تبدیل به قهرمان داستان شود؟ یا با الگو گرفتن از فیلم “فرار از زندان”، آقا بده با استفاده از کد های فلورنتینو اسکافیلد، از زندان فنخال ریور فرار کند؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد