کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پیشنهاد چلسی را برای بازی در بهترین لیگ دنیا رد کردم

 ایمن عبدالنور بازیکن 26 سالهسابق موناکو به والنسیا پیوست.
به گزارش کلوپ هواداران چلسی، او در تابستان جاری پیشنهادهای زیادی را از تیم های مطرح اروپایی از جمله چلسی رد کرد تا بتواند به جمع خفاش ها بپیوندد.
  
عبدالنور به وب سایت باشگاه گفت: “من از میان تمام پیشنهادات دریافتی والنسیا را انتخاب کردم، آنها تیمی بزرگ در اسپانیا و در اروپا به شمار می روند.”

 “من برای این تصمیم هیچ شک و شبهه‌ای نداشتم. خیلی خوشحالم به والنسیا پیوستم و بخشی از پروژه بلندپروازانه مربی و مدیران تیم هستم.هر فوتبال دوستی والنسیا را به خوبی میشناسد. آنها عناوین بسیار زیادی را گرفته‌اند و تیم پر افتخاری هستند. من بسیار خوشحال هستم که به بهترین لیگ دنیا آمده‌ام و امیدوارم بهترین بازی های خود را برای این تیم انجام دهم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد