کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

گزینه های موجود مورینیو برای افزودن به خط دفاعی چلسی

 خط دفاعی چلسی، در بدترین شرایط خود قرار دارد و چلسی و آقای خاص، با دریافت 9 گل در 4 دیدار ابتدایی لیگ برتر، از استاندارد های خود دور بوده و یکی از نقاط قوت خود در سال های اخیر را پاشنه آشیل خود در فصل جدید میبینند.
با پا به سن گذاشتن کاپیتان تری، افت وحشتناک ایوانویچ و کیهیل، مورینیو را در تنگنا قرار داده تا این مربی پرتغالی، وادار به خرید کردن در فرصت کوتاه باقیمانده از پنجره نقل و انتقالات تابستانی باشد.
  
پس از رد پیشنهاد چلسی برای استونز و مخالفت شدید مارتینز و تافی ها با انتقال این مدافع خوش استیل و 21 ساله به استمفوردبریج، مورینیو به فکر یافتن پلن های دیگری برای خرید، در صورت شکست خوردن در پروژه جذب استونز افتاده است.

روزنامه دیلی میل،در آخرین خبر خود، گزارش داده است که پس از پیوستن عبدالنور به والنسیا، چلسی شرایط جذب نیکولاس انکولو، مدافع کامرونی و مستحکم مارسی را زیر نظر گرفته است. از طرفی دیگر، The Independent on Sunday مدعی شده است که در صورت شکست در خرید استونز، آقای خاص به سراغ شاگرد پیشین خود، ازکوئیل گارای، خواهد رفت و در خبر عجیبی دیگر در خبرگزاری های انگلیسی، لینپنگ ژانگ، مدافع چینی باشگاه شانگهای شنهووا، ملقب به سرخیو راموس فوتبال چین، آخرین راه حل موجود برای مورینیو خواهد بود و در صورت شکست در جذب گزینه های دیگر، چلسی در ساعات پایانی مهلت نقل و انتقالات، به جذب او خواهد اندیشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد