کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

به گزارش کلوپ هواداران چلسی، آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا به شرح ذیل است:

 

 به گزارش Daily Star بایرن مونیخ آلمان هم مثل پاریسن ژرمن فرانسه، به دنبال جذب کولمن، مدافع 26ساله اورتون است. 

 

به گزارش گازتا دلا اسپورت، مسئولان یوونتوس ایتالیا حاضر نیستند به هیچ قیمتی (حتی رکوردشکن) پوگبا را به چلسی واگذار کنند.

 

به گزارش Sunday Telegraph براهینو، مهاجم جوان باشگاه وست برومویچ امیدوار است در آخرین روز نقل و انتقالات به تاتنهام بپیوندد.

 

به گزارش RMC، باشگاه منچستریونایتد انگلیس حاضر است برای جذب مارتیال، مهاجم جوان موناکوی فرانسه، 50 میلیون یورو هزینه کند.

 

به گزارش کیکر، روند انتقال چیچاریتو، مهاجم مکزیکی منچستریونایتد به لورکوزن آلمان نهایی شده و قرارداد جدید این بازیکن فردا امضا خواهد شد.

 

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، یوونتوس که برای جذب درکسلر، هافبک شالکه 04 به مراحل نهایی رسیده بود، با ورود وولفسبورگ به این ماجرا، می خواهد لاملا، هافبک تاتنهام را جایگزین او کند. 

 

به گزارش Teamtalk مدیربرنامه های سیسه، مهاجم نیوکاسل انگلیس می گوید اگر گالاتاسارای ترکیه درخواستی رسمی برای جذب این بازیکن ارائه کند حتما پیشنهاد آنها را بررسی می کنند. 

 

به گزارش Daily Star مسئولان ارسنال انگلیس، در حال بررسی شرایط جذب ریاض محرز، وینگر 24ساله لسترسیتی هستند. 

 

به گزارش Mail باشگاه اینترمیلان ایتالیا می خواهد بورینی، مهاجم 24ساله لیورپول را با قراردادی 6میلیون پوندی به خدمت بگیرد. 

 

به گزارش رسانه های آلمانی، مدیر اجرایی باشگاه شالکه 04، پیوستن درکسلر به وولفسبورگ را تکذیب کرده و تاکید کرده مذاکرات همچنان ادامه دارد. 

 

به گزارش Fichajes آرسنال تلاش می کند تا پایان نقل و انتقالات، کاوانی، مهاجم گلزن پاریسن ژرمن را به خدمت بگیرد. 

 

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، میلانی ها که متوجه شدند باشگاه یوونتوس هم علاقه مند به جذب ویتسل است، تلاش می کنند هرچه سریع تر قرارداد این بازیکن زنیت را نهایی کرده وی را به سن سیرو بیاورند. 


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد