کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ونگر: مورینیو باید با فشار کنار بیاید

سرمربی آرسنال اذعان کرده که خوزه مورینیو باید با فشاری که رویش قرار دارد کنار بیاید .



آرسن ونگر در آستانه بازی فردا تیمش با چلسی که در استمفورد بریج برگزار می شود به خبرنگاران گفته است :" بررسی شرایطی که چلسی در آن قرار دارد دشوار است.

 

 

مربیگری وقتی اوضاع مطابق میل شما پیش نمی رود چندان لذت بخش نیست اما مربیانی که تجربه زیادی دارند باید با این شرایط کنار بیایند .

مردم برای تماشای فوتبال به استادیوم می آیند و بقیه چیزها در درجه های بعدی اهمیت قرار دارند . فوتبالی که مردم فردا می بینند مهم است پس بیاید روی آن تمرکز کنیم . من روی چیزی که دوست دارم که همان فوتبال است تمرکز می کنم و به بقیه احترام می گذارم . دیگر مسائل برایم اهمیت ندارند . فوتبال برای من مهم است .

می دانیم که رتبه آخر فصل مان به عملکردمان در بازی های بزرگ بستگی دارد . من به جایگاه چلسی در جدول زیاد توجه نمی کنم . باید نمایش خوبی ارائه دهیم . "



90

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد