کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کاسیاس: خیلیها در رئال با مورینیو مشکل داشتند

 بین ژوزه مورینیو و برخی بازیکنان رئال مادرید، در آخرین فصل حضور این مربی در رئال، اختلافات آشکاری به وجود آمده بود.



کاسیاس دروازبان سابق مادرید پس از مدتها در مورد اختلافش با مورینیو سخن گفت.

  
کار به جایی رسیده بود که کاسیاس و راموس، همراه چند بازیکن تاثیرگذار دیگر رئال با رئیس باشگاه "فلورنتینو پرز" دیدار کرده و به او گفتند که در رئال یا جای آنهاست یا مورینیو. سرانجام در انتهای آن فصل، مورینیو از رئال برکنار شد و جای خودش را به آنچلوتی داد.

ایکر کاسیاس که همین تابستان رئال را ترک و به پورتو پیوست، هیچگاه در مورد مورینیو و اختلافاتش با او صحبت نکرده بود اما امروز در مصاحبه با مدیاست گفت:" نه تنها من که خیلی ها در رئال با مورینیو مشکل داشتند اما نمی دانم چرا فقط نام من در این زمینه مطرح شد و مورد تنبیه او قرار گرفتم.
رابطه من و مورینیو مثل رابطه یک زوجی بود که پس از مدتی با از بین رفتن احساس بینشان، تصمیم به جدایی می گیرند. این اتفاقی بود که بین من و مورینیو افتاد؛ با این حال همان مقطع نیز تمام تمرکزم روی بازی های رئال بود نه چیز دیگری."


ورزش سه

نظرات 1 + ارسال نظر
بهنام(طرفداراقای خاص) جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 23:55

شما رئالی ها اگه یه ذره فوتبال بلد بودین میفهمیدید که مورینیو چه تغییر تحولاتی توی تیم ایجاد کرد که انچلوتی اومد به راحتی قهرمان اروپا شدین،شما رئالی ها فقط به جوزه خیانت کردید،خیلی حال کردم از رئال انداختنت بیرون کاسیاس امیدوارم از پرتو هم اخراجت کنن تا بفهمی به مربی تیمت خیانت نکنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد