کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

دی بروین: مورینیو تنها دو بار با من صحبت کرد؛ بازی در کناره ها را ترجیح می دهم

کوین دی بروین، روایتی دیگر از دوره حضور در چلسی و ژوزه مورینیو دارد.
 ژوزه مورینیو در خصوص واگذاری کوین دی بروین گفته بود این بازیکن علاقه ای به تمرین و تلاش برای جا گرفتن در ترکیب نداشت و این موضوع شخصیت وی است.  
  
به گزارش تلگراف، هافبک جدید و گران قیمت باشگاه منچستر سیتی در این خصوص گفت:

نمی توانم وضعیت کنونی‌ام را با دو سال پیش در چلسی مقایسه کنم. موقعیت ها متفاوت بود و حالا فرد دیگری هستم. جوان تر بودم و فرصت بازی پیدا نمی کردم. حتی روی نیمکت قرار نمی گرفتم. توضیح خاصی برایم داده نمی شد. من تنها دو بار با مورینیو صحبت کردم. یک بار پیش از بازی مقابل بازل در ماه نوامبر بود که گفت دارم بهتر کار می کنم و این یعنی شانسی پیدا خواهم کرد.  مرتبه دوم یک هفته پیش از ژانویه بود که گفت می خواهد به طور قرضی تیم را ترک کنم، چون حتی اگر بهتر تمرین می کردم فرصتی پیدا نمی کردم. پس برایم بهتر بود که از تیم بروم. 
او در خصوص وضعیت جدید در باشگاهی جدید  گفت: 

فشار زیادی وجود خواهد داشت.  به این دلیل به انگلستان باز گشتم که احساس می کنم می توانم ثابت کنم بازیکن خوبی هستم. همه در مورد پول صحبت می کنند. در تیم ملی هم در دو هفته اخیر وضعیت همین بود. آن ها تنها در مورد مبلغی که سیتی به وولفسبورگ پرداخت کرده و به من پرداخت می کند صحبت می کردند. حتی با وجود اینکه در وولفسبورگ شماره 10 بازی می کردم، کسی هستم که بازی در کناره ها را ترجیح می دهم. باید نگرشی باز داشته باشید و تنها به یک پست فکر نکنید. من کسی هستم که زیاد با مربی صحبت می کنم. می خواهم که بدانم او چطور فکر می کنم و چه کاری را باید انجام دهم یا به چه چیزی نیاز دارم. این برای من مهم ترین بخش است و در چلسی به گونه ای اشتباه پیش رفت. 
 
منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد