کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: کوستا بهترین بازیکن زمین بود؛ به این پیروزی ها نیاز داریم

ژوزه مورینیو سرمربی چلسی باور دارد که دیگو کوستا مهاجم تیمش با وجود اینکه در گلزنی ناکام ماند بهترین بازیکن تیمش مقابل آرسنال بود.
 به گزارش ESPN، گل های زوما و هازارد آبی های چلسی را مقابل آرسنال به پیروزی رساند که ده نفره شدن آرسنال در روند این بُرد تاثیر بسیاری داشت.
  
 درگیری گابریل پائولیستا با کوستا در نهایت موجب به اخراج بازیکن توپچی ها شد تا این بازی تحت تاثیر کارت قرمز مایک دین قرار گیرد. آقای خاص پس از کسب این پیروزی به خبرنگاران گفت:

برد خوبی بود. به این پیروزی ها نیاز داریم. در سه روز دو بار پیروز شدیم و گلی نیز دریافت نکردیم. بازی را کاملا در دست داشتیم. روی صحنه اخراج من دید خوبی نداشتم. بهترین بازیکن زمین بدون شک دیگو کوستا بود. او همه توان خود را وارد بازی کرد. هر بازی جنبه های متفاوتی از لحاظ تاکتیکی و احساسی دارد. ترکیب این ها با قدرت بدنی فاکتورهایی هستند که معمولا تیم برنده در اختیار دارد. روی بازی تسلط کامل داشتیم و آن را کنترل کردیم. در سپتامبر 2000 اولین دربی خود را به عنوان مربی تجربه کردم و سخنانی که به بازیکنانم گفتم را به یاد دارم. برای بردن در دربی باید احساسات خود را کنترل کنید. همیشه قبل از دربی این جمله را به بازیکنانم می گویم.  
برای من عملکرد کوستا فوق العاده بود. او مسابقه را آنطور که باید بازی می کرد، بازی کرد. سریع بود. رو به جلو بازی می کرد و برای باز پس گیری توپ هایی که لو می رفت تلاش زیادی داشت که همین با ما کیفیتی متفاوت داده بود. 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد