کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: همان آرسنال قدیمی، همیشه ناله می کند!

 ژوزه مورینیو تاکید کرد که علیرغم ۹ نفره شدن آرسنال، توپچی ها حق شکایت به خاطر شکست را ندارند. دیگو کاستا بار دیگر مهارت های خود در جنگ روانی را نشان داد و با تحریک گابریل، زمینه اخراج او را فراهم کرد. 

مدافع میانی آرسنال یک دقیقه پیش از پایان نیمه اول به دلیل درگیری با کاستا اخراج شد. بدون ملی پوش برزیلی، آرسنال شرایط بسیار سختی در استمفوردبریج پیدا کرد و تنها ۸ دقیقه پس از شروع نیمه دوم روی یک ضربه آزاد، دروازه خود را باز شده دید. گل اول چلسی را کرت زوما، مدافع فرانسوی با ضربه سر به ثمر رساند.

  

 جای خالی گابریل پائولیستا در این صحنه به شدت حس می شد. مورینیو در باره این بازی گفت: هیچ گونه بحثی نیست، فوتبال جنبه های مختلفی دارد: فنی، تکنیکی، تاکتیکی، استراتژی، فیزیکی، احساسی و روانی. تیمی در آخر برنده می شود که در همه جنبه ها حرفه ای باشد. ما مالک توپ و میدان بودیم و بازی را در اختیار خود داشتیم. فکر می کنم تا به حال ۱۵ یا ۱۶ بار مقابل آرسنال بازی کرده ام و فقط یک بار را به خاطر می آورم که آنها ناله نکرده اند. آن هم تنها بازی بود که آنها توانستند ما را شکست دهند. در همه بازی های دیگر، ونگر توجیهی برای نالیدن پیدا می کند. من اولین دربی خود را در سال ۲۰۰۰ مربی گری کردم. دربی ها همیشه بازی های به شدت احساسی و پر فشار هستند و شما باید کنترل تیم را در دست داشته باشید. من دربی های زیادی را در اسپانیا، پرتغال، انگلیس و ایتالیا تجربه کرده ام و همه آن ها یک جنبه مشترک دارند: کنترل احساسات.


منبع:کاپ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد