کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

فردیناند: کوستا همچون یک بچه بد اخلاق و دردسرساز رفتار می کند

دیگو کوستا در بازی با آرسنال موفق شد تا بار دیگر با استفاده از حربه های روانی اش برای تیم خود مفید واقع شده و در اثر درگیری های لفظی با گابریل پائولیستا، موجبات اخراج وی را فراهم آورد.
 به گزارش سایت Mirror، ریو فردیناند پس از بازی دو تیم چلسی و آرسنال در روز شنبه که با پیروزی 0-2 تیم آبی پوش لندن همراه بود، با لحنی تند به انتقاد از دیگو کوستا - مهاجم چلسی - پرداخت.
  
 مهاجم برزیلی الاصل - اما اسپانیایی چلسی - در بازی با آرسنال وارد درگیری های فیزیکی و لفظی زیادی با بازیکنان حریف شد و موجبات اخراج گابریل پائولیستا - مدافع آرسنال - را فراهم آورد. ریر فردیناند که به عنوان کارشناس فوتبال در شبکه تلویزیونی BT SPORT فعالیت می کند، درباره کوستا گفت:

کوستا همچون یک بچه بد اخلاق رفتار می کند. هر اتفاقی که می افتد، او به گونه ای رفتار می کند که گویی دنیا به پایان رسیده است. او دردسر ساز است. یک بمب ساعتیست. او بازیکن شگفت انگیزیست، اما باید دوباره روی به فوتبال بازی کردن بیاورد.
چلسی با 2 گل از کورت زوما و ادن هازارد موفق به پیروزی در مقابل همشهری خود شد. در این بازی، گابریل پائولیستا و سانتی کازورلا با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شدند. برای خواندن گزارش این بازی ی توانید روی این لینک کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد