کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

تمجید مورینیو از جان تری

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی با وجود نیمکت نشین کردن جان تری، به تمجید از او پرداخت.
با افت تری در فصل جاری، مورینیو تا به اینجای کار مجبور به نیمکت نشین کردن او شده و کورت زوما را جایگزین او کرده است. زوما شب گذشته موفق شد یکی از دو گل چلسی مقابل آرسنال را به ثمر برساند و به خوبی جای جان تری را پر کند. با این حال، مورینیو به تمجید از کاپیتان با تجربه تیمش پرداخت.
  
او گفت:" نیازی نیست که من راجع به جان تری صحبت کنم زیرا او می‌داند حس من نسبت به او چیست و چه فکری می‌کنم. او از رابطه ی من با خودش آگاه است و می‌داند که دوست خوب من است. می‌داند که اگر قرار باشد از بین 25 بازیکنم، یک نفر را انتخاب کنم، مسلما او خواهد بود. می‌داند که هم به عناون فوتبالیست و هم انسان برایشا حترام قائلم و به او اهمیت می‌دهم. او می‌داند که هیچ چیز ریسک نیست و می‌داند که تصمیمات من، همگی یک انگیزه دارند و آن، پیروزی تیم است."

منبع:ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد