کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

عناوین روزنامه های انگلیسی، روز یکشنبه

 امروز یکشنبه است و نگاهی خواهیم انداخت، به روزنامه های ورزشی امروز کشور انگلیس:  Sunday Express


• باشگاه پاریس سن ژرمن پیشنهادی را مبنی بر خروج ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی، در پایان فصل، به این سرمربی پرتغالی ارائه خواهند کرد. مالکان باشگاه پاریسی بر این باورند که آمدن ژوزه مورینیو به این تیم، سطح باشگاه آن ها را یک لول بالاتر خواهد برد.


• سرمربی توپچی ها، آرسن ونگر، میخواهد که دیگو کاستا، مهاجم باشگاه چلسی، از سوی FA با محرومیت رو به رو شود. او در این باره گفت، رفتار کاستا در طول بازی دو تیم که با نتیجه 2-0 به سودی چلسی به پایان رسید، “غیر قابل قبول” بود.


Sunday Mirror


• باشگاه منچستر یونایتد، پپ گواردیولا را در رادار خود برای انتخاب سرمربی بعدی خود قرار داده است. اما ممکن است آن ها در این امر کار دشواری داشته باشند، اگر پپ گواردیولا تابستان آینده باشگاه مونیخی را ترک کند، زیر سرمربی فعلی شیاطین سرخ، لوئیز فن خال، تا سال 2017 با این باشگاه قرارداد دارد.


Star On Sunday


• ژوزه مورینیو، سرمربی آبی های لندن، در تلاش است تا هدف باشگاه تاتنهام در نقل و انتقالات را، از باشگاه ساوتهمپتون برباید و با پیشنهادی 20میلیون پوندی، ویکتور وانیامای کنیایی را به خدمت گیرد.


• مارکوس روخو شانس این را دارد تا شرایط خود در باشگاه منچستر یونایتد را مجددا احیا کند. به احتمال فراوان، روخو بازی در سنت جیمز پارک را از ابتدا آغاز خواهد کرد.


The Mail On Sunday


• رونالد کومان، سرمربی سواتهمپتون می‌گوید، آن‌ها روز یکشنبه در روز میزبانی از منچستر یونایتد در سنت جیمز پارک، مدافع هلندی تیم میهمان، دنی بلیند، را هدف قرار خواهند داد.


• جوردن هندرسون، کاپیتان اول تیم لیورپول، به دلیل شکستگی پا در تمرینات روز جمعه، دو ماه از میادین دور خواهد بود.


Sun On Sunday


• دنیل استوریج بعد از بازگشت به تمرینات پس از پایان مصدومیت خود، توانسته است نظر سرمربی تیم را جلب کند و می‌تواند روز یکشنبه در بازی مقابل نوریچ، در کنار بنتکه زوج خط حمله ی قو های آنفیلد را تشکیل دهند.


منبع:متاورزش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد