کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: ونگر همیشه برای شکست هایش بهانه دارد؛ مردم برای همین چیزها حق پخش تلویزیونی را می پردازند

ژوزه مورینیو بار دیگر موفق شد تا در برابر آرسن ونگر به پیروزی دست یابد، اما 2 گل چلسی پس از اخراج گابریل پائولیستا بر اثر درگیری لفظی و فیزیکی با دیگو کوستا به ثمر رسید.

 به گزارش سایت Goal و با روایت مستقیم از کنفرانس پس از بازیِ ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی معتقد است که آرسن ونگر پس از شکست 0-2 مقابل چلسی نباید به دنبال بهانه تراشی باشد. 

  

بازی های روانی و مجادله های لفظی تحریک آمیز دیگو کوستا موجب شد تا گابریل پائولیستا - مدافع آرسنال - قبل از به پایان رسیدن نیمه اول از زمین مسابقه اخراج شود. در نیمه دوم نیز سانتی کازورلا با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شدتا آرسنال با 9 بازیکن، دیدار روز شنبه مقابل چلسی را به پایان برساند. مورینیو پس از پایان این بازی گفت:


چه جنجالی وجود دارد؟ از نظر من هیچ جنجالی وجود ندارد. بازی فوتبال از جنبه های متفاوتی برخوردار است؛ تکنیکی، تاکتیکی، احساسی، فیزیکی. در حالت عادی، بهترین تیم پیروز می شوند. ما بهترین تیم بودیم. ما سوار بر بازی بودیم. کنترل شده بازی می کردیم. نباید ریاکارانه و با دورویی صحبت کنیم. یقیناً بازی کردن با یک بازیکنِ بیشتر، راحت تر است. 

من 12، 15، 18، نمی دانم چند بار مقابل آرسنال مربیگری کرده ام و تنها یک بار بوده است که او (ونگر) پس از بازی از چیزی شکایت نداشته است. در آن روز ما باختیم، جام را از دست دادیم، روز خوبی برای ما نبود، اما به نحو شگفت انگیزی رفتار کردیم. هیچ بهانه ای نیاوردیم. گریه و زاری نکردیم. ناله نکردیم. تنها مقصر آقای مورینیو، بازیکنان من و تیم فوتبال چلسی بود.

اولین داربی ام را در بیست و چندم سپتامبر سال 2000 انجام دادم. بنفیکا در مقابل پورتو.  قبل از بازی به بازیکنانم گفتم: " برای پیروزی در دربی ها به کنترل احساساتتان نیاز دارید. بدون کنترل احساساتتان، پیروزی را باید فراموش کنید". من در پرتغال، اسپانیا، ایتالیا و انگلستان، بازی های دربی را تجربه کرده ام و این چیزیست که در هر دربی تکرار می کنم. بدون کنترل احساساتتان، پیروز نمی شوید. این یک چیز پایه ای در فوتبال است.

فکر می کنم شما باید درباره گابریل پائولیستا صحبت کنید. بازیکن خوبی است. فکر می کنم باید درباره او و اشتباهش صحبت کنید. اگر می خواهید درباره دیگو کوستا با من صحبت کنید، باید بگویم که او همانطوری بازی کرد که باید بازی کند. و به همین دلیل است که شما استادیوم هایتان را پر از تماشاگر می کنید و به تمام تلویزیون های جهان حق پخش این بازی را برای میلیون ها و میلیون ها پوند می فروشید و این بدین دلیل است که فوتبال باید همین گونه بازی شود و به همین دلیل است که من فردا (امروز، یکشنبه) به دیداری می روم که فکر می کنم از تعصب و غیرت زیادی برخوردار خواهد بود. نیوزیلند در مقابل آرژانتین (بازی حساس فینال جام جهانی راگبی).


:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد