کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

چک نزدیک بود وارد رختکن چلسی شود

به نظر می رسد که سنگربان باتجربه آرسنال هنوز جدایی از چلسی را باور نکرده و خاطرات استمفوربریج را فراموش نکرده است. او نزدیک بود که به جای ورود به رختکن آرسنال وارد رختکن تیم سابقش شود.
 ۱۱ سال پیاپی پیراهن چلسی را بر تن کرد و بیش از ۴۰۰ بار برای این تیم به میدان رفت. او در تابستان فصل جابجایی از آبی پوشان لندنی جدا شد و آرسنال را به عنوان تیم بعدیش انتخاب کرد.
  
دیدار آرسنال برابر چلسی برای پتر چک حال و هوایی عجیب داشت. او باید رودرویی تیم و هوادارانی قرار می گرفت که یک دهه با آنها زندگی کرد. طبیعی است که او در خانه احساس بیگانگی نکند چرا که هر چه باشد از این ورزشگاه و هواداران آن خاطر زیادی دارد.

به نظر می رسد که چک هنوز جدایی از چلسی را باور ندارد. جالب اینکه در بین دو نیمه که بازیکنان دو تیم قصد ورود به رختکن را داشتند چک به اشتباه به طرف رختکن چلسی حرکت می کرد که ناگهان متوجه می شود که مسیر را اشتباهی می رود. فیلم صحنه نزدیک شدن چک به رختکن چلسی در فضای مجازی واکنش های بسیار متفاوت به دنبال داشت و باعث شد تا بسیاری این دروازبان باتجربه را مسخره کنند.

این دروازبان اهل چک یکی از بهترین دروازبان های تاریخ لیگ برتر انگلیس به شمار می آید که تا قبل از پیوستن به آرسنال در بین هواداران چلسی بسیار محبوب بود تا جایکه حتی بعضی این دروازبان اهل چک را تهدید کرده بودند که در صورت جدایی و پیوستن به آرسنال او را خواهند کشت.

داربی لندن در نهایت با پیروزی دو بر صفر شاگردان ژوزه مورینیو در چلسی به پایان رسید تا این تیم نخستین پیروزی خود را در فصل جدید لیگ جزیره در استمفوردبریج جشن گیرد. چلسی تا قبل از این بازی دو با در استمفوردبریج به میدان رفته بود که نتیجه آن یک تساوی و یک پیروزی بود.

منبع:شفقنا

نظرات 2 + ارسال نظر
hadi دوشنبه 30 شهریور 1394 ساعت 12:32

آقا سجاد حرف شما ولی بهتر از این بود که تو تیم خودمون نیکمت نشین کورتوا میشد و به نوعی تحقیر میشد .

سجاد چلسی دزفول دوشنبه 30 شهریور 1394 ساعت 10:35

واقعا دارم حسرت نداشتن چک رو میخورم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد