کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پتی: از اینکه به جای یونایتد به چلسی پیوستم، حسرت می خورم

امانوئل پتی از برخی از تصمیماتی که در طول دوران حرفه ای خود اتخاذ کرد، ابراز پشیمانی کرده است.

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user199008/news/download_1_4.jpg

به گزارش سایت ESPN، امانوئل پتی - هافبک سابق آرسنال - از ترک این تیم و همچنین پیوستن به تیم چلسی و رد کردن پیشنهاد منچستریونایتد، ابراز پشیمانی کرد.
  
 پتی که هم اکنون 44 سال سن دارد، در فصل 1998-1997 موفق به کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی به همراه آرسنال شد، اما در سال 2000، لندن را به قصد بارسلونا ترک کرد تا به آبی و اناری ها بپیوندد. او پس از اینکه در بارسونا در پست دفاع چپ به کار گرفته شد، خیلی زود از تصمیمش پشیمان شد و به چلسی پیوست، اما مصدومیت ها موجب شدند تا در ژانویه 2005 از دنیای فوتبال خداحافظی کند. امانوئل پتی در مصاحبه ای جدید اظهار داشته است:

    من بر اساس سبک زندگی ام تصمیم گیری می کردم و این به ضرر زندگی ورزشی ام تمام شد. در معدود مواردی هم که خودم تصمیم گیری کردم، انتخاب های غلطی را انجام دادم. این موضوع درباره جدایی از بارسلونا برای پیوستن به چلسی نیز صدق می کند. من اولویت را به زندگی اجتماعی در لندن دادم، در حالی که سر الکس فرگوسن از من انتظار داشت که به منچستریونایتد بپیوندم. همسرم نمی خواست که به شهر منچستر برود. واقعاً از خودم ناراضی هستم. باید روی تصمیمم پافشاری می کردم.

پتی که در حال تبلیغ کتاب جدید خود - "یاغی" - است،  درباره رابطه اش با پاتریک ویرا نیز توضیح داد. پتی و ویرا زوج بسیار خوب و شکست ناپذیری را در آرسنال و تیم ملی فرانسه شکل داده بودند. بازیکن سابق آرسنال درباره پاتریک ویرا گفت:

    در محیطی که به شدت مردانه است، سخت است که احساساتتان را نشان بدهید، زیرا شما در عین حال، همبازی و رقیب هم به حساب می آیید. اما همکاری ما در آرسنال برای سال ها شگفتی آفرید و خارج از دنیای ورزش نیز ادامه یافت. ما هر هفته به یکدیگر زنگ نمی زنیم، اما وقتی که با یکدیگر تماس می گیریم، این گونه به نظر می آید که انگار همین دیروز از هم جدا شده ایم.


طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد