کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

یادداشت؛ حرفهای احمقانه در مورد کاستا

گابریل مارکوتی در مورد حرکات کاستا و نحوه رفتار کردن این بازیکن اسپانیایی سخن گفته است.


http://storage.isport.ir/images/cb87efdf-4f48-4e7f-bdb5-58392599c64e-cb.Jpeg


از نظر من کاستا باید مقابل آرسنال اخراج می شد. او به صورت کاسیلنی ضربه زد و بعد هم گابریل را با هل دادن، روی زمین انداخت.

  

من همه نوع توجیهی را در مورد اینکه حرکت کاستا عمدی نبوده و گابریل، خودش را زمین انداخته شنیده ام و البته هرکسی مسئول حرفهای خودش است. چیزی که هضمش سخت تر است این است که می گویند کاستا همینطوری است و همین اخلاقش است که او را تبدیل به بازیکن خوبی می کند یا آنطور که ژوزه مورینیو می گوید به خاطر همین کارها است که میلیونها نفر لیگ برتر انگلیس را هر هفته می بینند.


اگر شما در مورد قدرت جسمانی کاستا و تعصب او به تیمش حرف می زند، قطعا اینها ویژگیهای قابل تحسینی برای همه هستند  (البته این دلیلی نیست که بعضی ها به آن استناد می کنند) و بله، این بخشی از ویژگیهایی است که او را تبدیل به یک مهاجم نوک خوب، کرده است.

اما انجام کارهایی که منجر به اخراج شما خواهد شد – و باید همینطور می شد اگر داور، مایک دین، حواسش به بازی بود- اصلا دلیل خوب بودن کاستا نیست و این قطعا نمی تواند ملاک ارزیابی او باشد.  اینکه کاستا نابغه است چون توانست مدافع حریف را تحریک کند و منجر به اخراج او و 10 نفره شدن حریف شود، یک حرف احمقانه است. دین تصمیم اشتباه گرفت. یک داور لیگ برتری که کار خود را درست انجام دهد قطعا کاستا را اخراج می کند.

حالا همه او را به عنوان یک بازیکن «چرک» می شناسند و مرتبه بعدی که وارد زمین شود، قطعا این برچسب به نفع او نخواهد بود. فدراسیون فوتبال انگلیس او را به انجام عمل غیراخلاقی متهم کرد و قطعا محرومیتی برای او در نظر خواهد گرفت، محرومیتی که بخش  عمده آن بابت سابقه ای است که کاستا از خودش ثبت کرده.


گابریل مارکوتی- ساکرنت



ای اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد