کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

حمایت آلن شیرر از دیگو کاستا

 آلن شیرر، گلزن افسانه ای نیوکاسل به حمایت از دیگو کاستا پرداخت ولی همچنین مدعی شد که او خط قرمز را مقابل آرسنال رد کرد.

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user7024/image/cos.jpg

دیگو کاستا در جریان دیدار با آرسنال، چندین بار با دست به صورت کوشیلنی کوبید. پس از بازی، انتقادها از کاستا به اوج رسید و بسیاری او را بازیکنی کثیف دانستند. با این حال، شیرر مدعی شد که کاستا بازیکن کثیفی نیست و تنها کنترل خود را از دست داده است.
  
او گفت:" من درگیری او را جنگندگی برای کسب پیروزی می‌دانم. عصبانی کردن مدافع حریف بازی جوانمردانه محسوب می‌شود و این موضوع چه بخواهید و چه نخواهید، رخ می‌دهد.
مدافع میانی در جریان بازی سعی دارد شما را بزند و کاستا هم همینکار را با او انجام داد. شما در بازی سعی دارید یک قدم جلوتر از حریف باشید. او مدافعین را متوجه کرد که از آنها ترسی ندارد و آنها نمی‌توانند او را بزنند. دوست دارم دیگو کاستا در تیم من باشد تا مقابل من. او یک جنگنده ی خیابانی است. میل به هجوم او را دوست دارم و او اجازه نمی‌دهد مدافعین حریف به او زور بگویند. ولی یک خط قرمزی وجود دارد که او مقابل آرسنال از آن عبور کرد."



ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد