کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مشکل فعلی چلسی از زبان مورینیو

 ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی عنوان کرد که تیمش از کمبود "بازیکنان قهرمان" رنج می‌برد.


چلسی که مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتراست، فصل را بسیار ضعیف شروع کرد و در آخرین دیدار خود نیز مقابل نیوکاسل 2-2 متوقف شد.
  
 شاگردان مورینیو تنها8 امتیاز از 7 بازی خود به دست آورده اند و به نظر نمی‌رسد که بتوانند از عنوان قهرمانی خود دفاع کنند. با این حال، مورینیو عامل اصلی عدم موفقیت تیمش را عدم حضور بازیکنان قهرمان در این تیم دانست.

او گفت:" دو مدل بازیکن قهرمان وجود دارند. بازیکنانی که یک جامی کسب می‌کنند و تعداد این بازیکنان نیز زیاد است. ولی گونه ی دیگری قهرمان وجود دارند که در طول دوران فوتبالشان، یک، دو، سه، چهار، پنج، ده و بیست جام کسب می‌کنند. در این باشگاه ما 25 بازیکن قهرمان از فصل گذشته داریم ولی بازیکنانی مثل جان تری ، ایوانوویچ و میکل از آن قهرمان‌هایی هستند که به تعدد جام کسب کرده اند. تقریبا هر فصل یک جامی به دست آورده اند ولی چه تعداد از این بازیکنان در تیم ما هستند؟

فصل گذشته ما قهرمان شدیم ولی نظر من این است که آیا ما تیمی هستیم که به تعدد قهرمانی کسب کند؟ البته که قهرمانی در هر فصل کار بسیار سختی است ولی باید تفکر و ذهنیت را رو به این راه حرکت داد.از لحاظ روحیه ای من شخصی هستم که به دنبال قهرمانی‌های متعدد هستم. ممکن است 5 یا 10 سال جامی کسب نکنم ولی تفکرم عوض نخواهد نشد. این مشکلی هست که در حال حاضر در تیم ما وجود دارد. ما در تیم قهرمان داریم ولی نه بازیکنانی که به دنبال قهرمانی‌های متعدد هستند."


ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد