کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

دکو: رئال مادرید برای مورینیو خوب نبود؛ او استاد بازی با رسانه ها است

دکو، هافبک سابق تیم چلسی به ستایش از توانایی هایی ژوزه مورینیو برای استفاده از مطبوعات به نفع خود پرداخته است.

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user7163/news/15470252-6b78-388b-92b7-504ff6ac3efb.jpg

این مربی 52 ساله در فصل جاری بار ها با اظهارات جنجالی خود در مورد داوران، همکاران و بازیکنان به تیتر یک رسانه ها تبدیل شده است.

 

 

دکو در مصاحبه با ESPN اظهار داشت:

مورینیو احتمالاً تنها مربی است که رسانه ها را خیلی خوب می شناسد و موفق شده از آنها به نفع خود استفاده کند. او در مورد اینکه آنها راجع به چه چیزی صحبت خواهند کرد فکر می کند و از آن استفاده می کند. سپس همه موضوع به یک بازی تبدیل می شود، یک شیرین کاری بازاریابی. گاهی اوقات او از رسانه ها به عنوان کانالی برای انگیزه دادن به بازیکنان خود استفاده می کند. فکر می کنم او شاید بتواند در این زمینه کمی فراتر برود، اما او دقیقاً می داند که چه کار می کند و همیشه با رسانه ها بازی می کند.


 زمانی که در پورتو بودیم را به یاد می آورم و آنجا رقابتی با بنفیکا وجود داشت. او استاد استفاده از مطبوعات به نحوی باورنکردنی بود. او کسی نبود که خیلی با بازیکنان صحبت کند. او تنها عادت داشت که کمی در طول هفته و سپس در روز بازی صحبت کند و حرف بیشتری برای گفتن وجود نداشت. اگر تا قبل از رفتن به رئال مادرید با تمام بازیکنان او صحبت می کردید، همه چیز های خوبی برای گفتن در مورد او داشتند. همه آنها عاشق او بودند. اما بعد از مادرید در این مورد مطمئن نیستم. فکر نمی کنم رئال مادرید برای او خوب بوده باشد.



طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد