کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

فالکائو: مورینیو یک مربی فاتح است

فالکائو از سرمربی چلسی حمایت کرده است.



در حالی که چلسی فصل را اصلاً خوب شروع نکرده و مورینیو با انتقادات زیادی روبرو شده، فالکائو از آقای خاص حمایت کرد.

 

 

hو معتقد است او فرد مناسبی برای هدایت چلسی می باشد، فالکائو در این مورد می گوید:

« باور داریم که سرمربی تیم توانمند است تا چلسی را از این شرایط خارج کند، ترکیب قوی در چلسی داریم که این نیز مزیتی برای سرمربی است تا از این شرایط خارج شویم، تصور میکنم می توانیم با قدرت و توانایی مورینیو، از این اوضاع خارج شویم. »

« شرایط خودم نیز بهتر و بهتر می شود، اعتماد به نفسم بیشتر شده و امید دارم تا فرصت من فرا برسد و خودم را نشان دهم.»


90

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد