کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

خوش بین مثل ماتا: چلسی می تواند قهرمان لیگ برتر شود

ستاره اسپانیایی یونایتد معتقد است هنوز نباید نام چلسی را از لیست مددعیان قهرمانی خط زد.


http://storage.isport.ir/images/90c19927-2bef-44a8-99e0-44f348419155-cb.Jpeg


بازیکن اسپانیایی سابق چلسی معتقد است که تیم سابقش هنوز می تواند عنوان قهرمانی لیگ جزیره را از آن خودش کند.


 

چلسی در رقابت های این فصل اوضاع خوبی ندارد و در جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس در رده شانزدهم قرار دارد.


ماتا اما می گوید:«چلسی در موقعیتی غیرطبیعی است. این اتفاقات گاهی می افتند و من بعید می دانم که این اوضاع خیلی دوام داشته باشد. بازیکنان چلسی بازیکنانی نیستند که از آن ها توقع این رتبه در جدول رده بندی باشد. بارها دیده ایم که اختلاف 10 امتیازی در مدت دو ماه جبران شده است. من فکر می کنم چلسی خیلی سریع از این اوضاع خارج می شود. به نظرم حتی نمی توان این تیم را خارج از کورس  قهرمانی دید».


ماتا در ادامه درباره مورینیو گفت:«او بی نظیرترین چهره ای که من تا به حال در فوتبال دیده ام نیست. بلکه در دنیای فوتبال شخصیت های زیادی وجود دارند. اما شاید همه آن ها شناخته شده نباشند. معمولا در انگلیس خبرنگاران می گویند مورینیو به آن ها سوژه های زیادی می دهد، به همین دلیل فکر می کنم وجود او برای خبرنگاران خیلی خوب است». 



ای اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد