کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

تقاضای فرجام خواهی مورینیو به حکم اتحادیه فوتبال انگلیس

سرمربی پرتغالی چلسی به حکم اتحادیه فوتبال انگلیس تقاضای فرجام خواهی می‌کند. 

خوزه مورینیو در نشست خبری امروز خودش درباره حکم اتحادیه فوتبال انگلیس بابت صحبت هایش پس از بازی با ساوتهمپتون گفت: «من باید با خودم صادق باشم. این مهم‌ترین چیز است، پس تقاضای فرجام خواهی می‌کنم.

  

 چون متن حکم اتحادیه را دریافت کردیم و من درخواست فرجام خواهی کردم دیگر نمی‌توانم نظراتم را بیان کنم چون ممکن است با محرومیت جدیدی روبرو شوم. 


شاید من آدم ساده‌ای هستم اما فوتبال انگلیس، هواداران فوتبال انگلیس و شور و اشتیاق فوتبال این کشور باعث شده که این کشور و فوتبالش را دوست داشته باشم. فوتبال این کشور برای اتحادیه نیست. فوتبال در انگلیس برای مردم است و اگر روزی این مردم بخواهند که برای آن ها کار کنم، این کار را خواهم کرد.» 


اتحادیه فوتبال انگلیس این مربی پرتغالی را به دلیل اظهاراتش پس از بازی مقابل ساوتهمپتون که با شکست ۱-۳ چلسی همراه شد، ۵۰ هزار پوند جریمه کرد.


منبع:وبسایت نود
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد