کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

چلسی باید کلوپ را جانشین مورینیو میکرد

کرگ برلی، هافبک سابق چلسی، معتقد است که این باشگاه باید ژوزه مورینیو را اخراج و یورگن کلوپ ‏را جانشین او می کرد.‏
کلوپ هفته گذشته جای برندان راجرز را در لیورپول گرفت اما برلی معتقد است ‏چلسی بهترین فرصت برای جانشینی مورینیو با کلوپ را از دست داد.‏  
او به خبرنگاران گفت:" چند هفته قبل، وقتی همه آن جنجال های بیهوده مورینیو اتفاق افتاد، من گفتم که ‏چلسی باید او را اخراج کند. ‏
کلوپ تیمی نداشت و به لیورپول رفت اما چلسی باید او را به خدمت می گرفت. این اتفاق نیفتاد و واضح ‏بود که رخ نمی دهد اما به نظر من، این کاری بود که آنها باید انجام می داد. ‏
من نمی گویم که مورینیو به خاطر چند نتیجه بدی که گرفته، باید برود. من اعتقاد دارم که چلسی یک برند ‏جهانی است و شیوه ای که مورینیو رفتار می کند، چهره باشگاه را لکه دار می کند. مربی ها می توانند بد ‏نتیجه بگیرند اما مورینیو باید به خودش نگاه کند. همیشه، همه تقصیرها به گردن بقیه نیست."‏

منبع:ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد