کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پیش بازی چلسی - استون ویلا؛ نبرد بحران زده ها

از هفته نهم رقابت های لیگ برتر انگلیس دو تیم بحران زده چلسی و استون ویلا به مصاف هم خواهند رفت. 

شنبه 25 مهر 1394؛ ورزشگاه استمفورد بریج شهر لندن؛ ساعت 17:30 به وقت تهران

ترکیب احتمالی دو تیم

چلسی

قهرمان فصل گذشته لیگ برتر که شروع کابوس واری در فصل جدید داشته، در سه بازی اخیر خود دو شکست و یک تساوی را تجربه کرده است و در آخرین بازی خود نیز در لیگ برتر مقابل ساوتهمپتون در خانه 3-1 شکست خورد تا با تنها 8 امتیاز در رده شانزدهم لیگ برتر انگلیس قرار گیرد. با این وجود شاگردان آقای خاص که به تازگی از بازی های ملی برگشته اند قصد دارند با برتری مقابل حریف نه چندان قدرتمند خود، دوباره به روزهای خوش گذشته بازگردند و هواداران را در خانه خوشحال کنند. همچنین دیگو کوستا با پایان محرومیت سه جلسه ای خود می تواند دوباره شیرهای لندن را همراهی کند که حضور این بازیکن در خط حمله چلسی می تواند خبر خوبی برای آقای خاص باشد.

اگرچه فصل گذشته مصدومیت برانیسلاو ایوانوویچ برای هوادران چلسی خبر بسیار بدی بود، در فصل اخیر مصدومیت او می تواند خبر خوشی تلقی شود زیرا که افت زیاد این بازیکن موجب شده است روی بسیاری از گل های چلسی مقصر اصلی باشد. مورینیو به احتمال زیاد جای خالی او را با زوما پر خواهد کرد و یا اینکه می تواند با بازی دادن به بابا رحمان، این بازیکن را در یک رقابت مهم مورد آزمایش قرار دهد. بجز ایووانوویج و کورتوا چلسی مصدوم یا محروم دیگری ندارد.

استون ویلا

با وجود اینکه تیم شروود پس از قبول کردن هدایت ویلا در میانه های فصل قبل، دوران خوبی را پشت سرگذاشت و حتی موفق شد این تیم را به فینال جام حذفی انگلستان نیز برساند، در فصل جاری شروعی اسفناک داشته است و هواداران ویلا تنها در یک بازی طعم پیروزی را چشیده اند. استون ویلا پس از گذشت هشت هفته با چهار امتیاز در رده هجدهم جدول رده بنده لیگ انگلیس قرار دارند و باید مقابل تیمی به میدان بروند که چیزی برای از دست دادن ندارد و با تمام قوا برای شکست آن ها به زمین می آید اما با تمام این تفاسیر مسلما شروود در اندیشه کسب حداقل امتیاز در خانه قهرمان است تا با این تک امتیاز حداقل شرایط روحی تیمش را سامان بخشد. 

شروود در این بازی پس از مدت ها تیمش را کامل می بیند و اگرچه حضور چند بازیکن این تیم از جمله اوکوره، گاردنر، اگبونلاهور و کلارک به دلیل مصدومیت های جزئی، در هاله ای از ابهام قرار دارد ولی احتمال حضور آن ها در بازی یا حداقل روی نیمکت زیاد می باشد.

نکات آماری بازی

■ چلسی در 6 بازی از 7 بازی اخیر خود مقابل استون ویلا پیروز شده است.

■ استون ویلا در 6 بازی از 7 بازی اخیر خود در لیگ برتر شکست خورده است.

■ چلسی در 8 بازی از 9 بازی اخیر خانگی خود در لیگ برتر مقابل استون ویلا، در هر بازی حداقل 2 گل به ثمر رسانده است.

■ شاگردان آقای خاص در 7 بازی از 8 بازی اخیر خود در لیگ برتر، در هر بازی حداقل دو گل دریافت کرده اند.

پیش بینی نتیجه بازی
چلسی3 - 1استون ویلا

 منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد