کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پست ثابت : چلسی 2-0 استون ویلا / برد روحیه بخش برای خروج از بحران

چلسی 2-0 استون ویلا؛ برد روحیه بخش برای خروج از بحران
 از هفته نهم رقابت های لیگ برتر انگلیس، دو تیم چلسی و استون ویلا در ورزشگاه استمفورد بریج به مصاف هم رفتند. 

نیمه اول با برتری شاگردان شروود آغاز شود و بازیکنان ویلا در دقایق اولیه چند موقعیت نصفه و نیمه خلق کردند که راه به جایی نبرد. با گذشت از زمان بازی، میزبان رفته رفته بر جریان بازی مسلط شد و توانست شروع به طراحی حملات برای گلزنی کند. با این وجود دفاع منظم ویلایی ها و ضد حملات خطرناک بازیکنان استون ویلا باعث شده بود که موقعیت های میهمان جدی تر باشند.

سرانجام در 15 دقیقه پایانی بازی بعد از چند حمله متوالی از سوی شاگردان مورینیو، در دقیقه 34 پاس ویلیان در مرکز محوطه جریمه به دیگو کوستا رسید و این بازیکن با یک ضربه پای راست دروازه برد گوزان را باز کند و چلسی در این بازی پیش بیافتد. در ادامه نیمه اول نیز تلاش های دو تیم برای گلزنی به جایی نرسید تا دو تیم با نتیجه 1-0 به رختکن روند.

نیمه دوم

بر خلاف نیمه اول اینبار شاگردان آقای خاص بازی را بهتر آغاز کردند و از همان آغاز با طرح حملاتی سریع به دنبال این بودند با زدن گل دوم خیال خود را از بابت پیروزی راحت کنند که به این مهم نیز دست یافتند. در دقیقه 54 آلن هوتون به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا اختلاف به دو گل برسد. با به ثمر رسیدن این گل میزبان که تا حدودی خیالش از پیروزی راحت شده بود، با حفظ توپ سعی داشتند این پیروزی مهم را حفظ کنند و البته برای گلزنی نیز تلاش هایی انجام می دادند. در آن سوی میدان نیز شاگردان شروود که امید خود را از دست داده بودند نسبت به نیمه اول نمایشی ضعیف داشتند.

در ادامه بازی نیز موقعیت های دو تیم به جایی نرسید تا آبی ها به دومین برد خود در لیگ برتر برسند و هواداران را به ادامه فصل امیدوار کنند.

آمار بازی و نمرات بازیکنان از نگاه سایت whoscored
 
منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد