کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: نیمکت نشینی هازارد یک تصمیم تاکتیکی بود

ژوزه مورینیو سرمربی چلسی پس از پیروزی تیمش مقابل استون ویلا با ستایش از عملکرد بازیکنانش عنوان داشت به دلایل تاکتیکی هازارد را در این بازی نیمکت نشین شد.
مورینیو: نیمکت نشینی هازارد یک تصمیم تاکتیکی بود
به گزارش FourFourTwo، چلسی امروز توانست با برتری 2-0 مقابل استون ویلا به دومین پیروزی فصل خود برسد و موقتا از بحران خارج شود. 
  
نیمکت نشینی ادن هازارد ستاره چند فصل اخیر آبی ها، مهم ترین نکته این دیدار بود و در حالی که تصور می شد آقای خاص به او استراحت داده است اما مورینیو به خبرنگاران گفت که دلیل غیبت او تاکتیکی بوده است. سرمربی پرتغالی چلسی در این مورد گفت:

هازارد را بیرون گذاشتم زیرا زیاد گل می خوردیم. این یک تصمیم تاکتیکی بود. ویلیان و پدرو در کارهای تدافعی فوق العاده هستند. به بازیکنان گفته ام که اکنون وقت این نیست که به فکر موضوعات شخصی باشید یا خودخواه باشید یا شکایت کنید. 
مورینیو همچنین در مورد بازی گفت:

 نمایشی تماشایی نداشتیم ولی عملکرد با ثباتی داشتیم. در فوتبال وقتی اعتماد به نفس شما بالا می رود می توانید تماشایی بازی کنید. وقتی اعتماد به نفس پایین می آید، کیفیت کم می شود و شما باید عناصر دیگری را در نظر بگیرید. بازیکنان خوب عمل کردند. من انتظار چنین واکنشی را داشتم و جواب نیز همین جا است. نتیجه از هر چیزی مهم تر است. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد