کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ماتا هنوز نمی داند چرا مورینیو او را در چلسی نخواست

خوان ماتا، بازیکن ملی پوش اسپانیایی که در حال حاضر پیراهن منچستر یونایتد را بر تن می کند هنوز نمی داند چرا ژوزه مورینیو، او را در چلسی نخواست.
ماتا هنوز نمی داند چرا مورینیو او را در چلسی نخواست
به گزارش تلگراف، ماتا معتقد است بیش از یک بازیکن لوکس است و باید در چلسی فرصت بازی پیدا می کرد. 
  
او در ژانویه 2014 از چلسی به منچستر آمد در حالی که آن روزها مویس روی نیمکت شیاطین سرخ می نشست. مورینیو معتقد بود ماتا نمی تواند در سیستم مورد نظرش برای چلسی جای بگیرد. مورینیو در سپتامبر 2013 به انتقاد از نحوه کار ماتا پرداخت و او را با شماره 10 موردعلاقه اش، یعنی اسکار برزیلی مقایسه کرد. 

  هرکس بگوید اسکار بهترین بازیکن فصل ما نبوده من مطمئنا با او مخالفت خواهم کرد. او شماره 10 من است. حالا ماتا هم باید تلاش کند تا بتواند خود را ثابت کند.  
دقیقا 4ماه بعد از این اظهارنظر، ماتا چلسی را ترک کرد. هرچند او فصل قبل از طرف هواداران چلسی به عنوان بهترین بازیکن فصل چلسی انتخاب شده بود. حالا ماتا در مصاحبه با Times به انتقاد از این حرکت مورینیو پرداخته است: 

 

اگر منظور از یک بازیکن لوکس، بازیکنی است که گل می زند و پاس گل ارسال می کند و آمار خوبی در پایان بازی به ثبت می رساند، بله من یک بازیکن لوکس هستم. من خوشحال می شوم تعداد زیادی بازیکن لوکس در تیم ما بازی کنند که خلاق باشند و بتوانند کارهای متفاوتی انجام دهند.  خیلی ساده است که یک یا چند بازیکن را بازیکن لوکس بنامید مخصوصا اگر بازی را باخته باشید. ولی وقتی بازیکنان خلاق را از دست می دهید شما را سرزنش می کنند. من همان قدر که برای چلسی در لیگ برتر گل زدم، برای منچستر یونایتد هم گل به ثمر رسانده ام. اما نکته مهم اینجاست که این آمار دوم را در مقایسه با آمار درچلسی با 30 بازی کمتر به ثبت رسانده ام. آمار عملکرد من در منچستر یونایتد هم کاملا مشخص است و من خوشحالم که حالا همه می توانند این آمار را با دوران من در چلسی مقایسه کنند. نکات آماری دروغ نمی گویند. آنها حقیقت را به شما منتقل می کنند.
وی در ادامه به ستایش از فن خال پرداخت: 

  او واقعا صادق است و هرکس که در تمرینات فعال باشد را در ترکیب اصلی قرار می دهد. او حتی وقتی در تمرین با حرکتی خوب مواجه می شود جلو آمده بازیکن موردنظررا در آغوش می کشد و او را می بوسد. او به راحتی احساس خود به بازیکنان را در جمع همه بازیکنان نشان می دهد. او بازیکن موردنظر را موردخطاب قرار داده می گوید از تمرین آن روز وی کاملا راضی است و به خودش افتخار می کند که چنین بازیکنانی دراختیار دارد. بدین ترتیب بازیکنان دیگر هم می توانند از او الگو بگیرند. فن خال همانطور که در کنفرانس های مطبوعاتی صحبت می کند، در رختکن هم با ما صحبت می کندو همیشه رک و صادق است. او به روش های تمرینی خود ایمان دارد. فن خال هرجا بوده افتخارات مختلفی کسب کرده است. امیدوارم این فصل که او را کاملا شناخته ایم بتوانیم با او به کسب جام برسیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد