کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

تمایل مورینیو به جذب ستاره والنسیا

ژوزه مورینیو قصد دارد در نقل و انتقالات زمستانی، یک مهاجم جدید خریداری کند و برای این کار روی پاکو آلکاسر، مهاجم جوان باشگاه والنسیا به جمع بندی نهایی رسیده است.

 آلکاسر فصل گذشته بود که با درخشش در ترکیب والنسیا و نیز تیم ملی اسپانیا، برای خود نامی دست و پا کرد؛ با این حال او در فصل جاری نتوانسته هنوز بازی های خوب گذشته خود را برای والنسیا به نمایش بگذارد و به نیمکت ذخیره ها نیز تبعید شده است.  

 

ویسنته دل بوسکه، با وجود نیمکت نشینی آلکاسر، او را به تیم ملی اسپانیا دعوت کرد و آلکاسر نیز  به گلزنی های خود با پیراهن لاروخا در مقدماتی یورو 2016 ادامه داد. 


به ادعای نشریه سان، روز گذشته نمایندگانی از باشگاه چلسی در ورزشگاه مستایا حاضر شده بودند تا بازی آلکاسر مقابل مالاگا را از نزدیک نظاره گر باشند. آنها گزارشات مثبت خود را به مورینیو ارائه داده اند و از شواهد پیداست که در نقل و انتقالات زمستانی، چلسی برای جذب این مهاجم، قدم پیش خواهد گذاشت. 

رقم فسخ قرارداد آلکاسر، 76 میلیون یورو است اما مورینیو امیدوار است به دلیل روابط حسنه با مدیر برنامه های این بازیکن "ژرژ مندس"، والنسیا با رقم معقول تری او را به فروش برساند.


:ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد