کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: هم در لیگ برتر و هم در لیگ قهرمانان احتیاج به پیروزی داریم؛ دینامو کیف شبیه هیچ تیم انگلیسی نیست

ژوزه مورینیو سرمربی چلسی می گوید که تیمش باید تمام تلاش خود را برای بهبود نتایج به کار گیرد.
مورینیو: هم در لیگ برتر و هم در لیگ قهرمانان احتیاج به پیروزی داریم؛ دینامو کیف شبیه هیچ تیم انگلیسی نیست
چلسی در سومین دیدار خود در لیگ قهرمانان اروپا در حالی مهمان دینامو کیف است که در دو دیدار قبلی سه امتیاز کسب کرده است. به گزارش وب سایت یوفا، ژوزه مورینیو سرمربی چلسی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت:
  
مهمترین چیز برای من در حال حاضر، تغییر نتایجمان است. ما باید در هر دو رقابت لیگ برتر و لیگ قهرمانان، بازی ها را با پیروزی به سود خود به پایان برسانیم. برای صعود به مرحله بعدی باید امتیازات این دیدار را به دست آوریم. بله، ما فصل را پایینتر از حد انتظار آغاز کردیم و بازی های زیادی را واگذار کردیم، اما من امیدوارم در هر دو زمینه عملکرد و نتایجمان پیشرفت کنیم. ما به فاصله مان با بالای جدول فکر نمی کنیم، بلکه فقط می خواهیم بازی های بعدی را با پیروزی به اتمام رسانیم.
مورینیو در مورد دینامو کیف گفت:

من فیلم شکست 3-0 آن ها در مقابل شاختار دونتسک (که روز جمعه برگزار شد) را مشاهده کردم و همچنین دستیارم را برای دیدن این بازی به اوکراین فرستادم. ما همچنین بازی های دینامو کیف در مقابل پورتو و مکابی تل آویو را تجزیه و تحلیل کردیم و تمامی اطلاعات لازم را در مورد بازی آن ها کسب کردیم. من نمی توانم فوتبال دینامو کیف را با هیچ تیم انگلیسی مقایسه کنم، زیرا فرهنگ فوتبالی آن ها کاملا متفاوت است.

منیع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد