کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: فالکائو در مورد ترک باشگاه با من صحبت نکرده است

گفته می شود حضور قرضی فالکائو در چلسی به زودی به پایان می رسد و او به فرانسه بازمی گردد اما مورینیو اظهار داشته در این باره صحبتی با مهاجم تیمش نداشته است.
مورینیو: فالکائو در مورد ترک باشگاه با من صحبت نکرده است
به گزارش FourFourTwo مورینیو در برابر سوالات خبرنگاران در این مورد که آیا امکان دارد فالکائو قبل از ژوئن چلسی را ترک کند و فرانسه بازگردد، با تعجب اظهار داشته چنین صحبتی اصلا مطرح نشده است. 
  
این مهاجم کلمبیایی در 8بازی که برای چلسی به میدان رفته تنها یک بار موفق به گشودن دروازه حریفان شده است. او از موناکو به چلسی آمده تا در این باشگاه یک فصل را به صورت قرضی بازی کند اما شایعات اخیر حاکی از آن است که فالکائو می خواهد در ژانویه لندن را ترک کند. مورینیو با رد این شایعات از ماندگاری فالکائو در چلسی صحبت کرده است. به علاوه وی افزود اگر قرار است رادامل مهاجم اول تیم شود، باید دیگو کاستا را به چالش بکشد: 

  من هر روز با او صحبت می کنم و عجیب است که رسانه ها چیزی می دانند که من و باشگاه از آن بی خبریم. او باید با مهاجمان تیم رقابت کرده برای حضور در ترکیب اصلی بجنگد. 

منیع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد