کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: هواداران اینتر خاص هستند؛ عاشق اینتر هستم

ژوزه مورینیو می گوید که فینال اسپانیا، آخرین فرصت بسیاری از ستارگان پا به سن گذاشته اینتر برای کسب عنوان قهرمانی در اروپا بوده است و هواداران نراتزوری را در راه کسب این قهرمانی مورد تمجید قرار داد.
مورینیو: هواداران اینتر خاص هستند؛ عاشق اینتر هستم
اینتر در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2010 موفق شد با نتیجه 2-0 از سد بایرن مونیخ عبور نماید و با هدایت ژوزه مورینیو یک سه گانه تاریخی را کسب کرد. به گزارش Gazzetta dello Sport، این مربی 52 ساله در مصاحبه با UEFA.com به مرور خاطرات حضورش در اینتر پرداخت و گفت:
  
هواداران اینتر خاص هستند. ماسیمو موراتی رییس باشگاه بیش از خاص است. این یک خانواده واقعی بود و ما در آن فصل همه چیز به دست آوردیم و همه جام ها را کسب کردیم. بازی در مقابل بایرن، بازی زندگی بسیاری از بازیکنانم بود. این آخرین شانس خاویر زانتی، مارکو ماتراتزی، ایوان کوردوبا، کریستین چیوو و مایکون برای کسب قهرمانی بود و ما با چنین ذهنیتی در آن بازی به میدان رفتیم. ما با 11 بازیکن بازی نکردیم، بلکه با هزاران و هزاران و هزاران نفر به مصاف بایرن مونیخ رفتیم، از آنجا که اینتر مدتی طولانی منتظر این فرصت بود. ما اعتماد به نفس زیادی داشتیم و این یک راه مناسب برای من برای ترک چنین باشگاهی بود. باشگاهی که خیلی دوستش دارم و عاشقش هستم.

منیع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد