کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پست ثابت : دیناموکیف 0-0 چلسی / ادامه روزهای سخت

دو تیم دیناموکیف اوکراین و چلسی انگلیس در اوکراین به مصاف هم رفتند و بازی با نتیجه صفر-صفر به پایان رسید.  به گزارش گل، بدین ترتیب یاران ژوزه مورینیو باز هم از رسیدن به رده های بالای جدول بازماندند. 

بازیکنان چلسی در این بازی تلاش فراوانی داشتند تا با یک برد خارج از خانه، سروسامانی به وضعیت تیم در اروپا بدهند اما گلی به دست نیامد و آنها تنها توانستند دو بار تیر دروازه دینامو را به لرزه درآورند. حالا آنها در رده سوم جدول گروه G رقابت های لیگ قهرمانان قرار گرفته اند. 

آزارد می توانست با شوت محکم خود در همان ده دقیقه نخست بازی همه چیز را به نفع آبی های لندن کند اما واکنش خوب شووکسکی مانع از گل شدن توپ شد. در ادامه شاگردان ربروف هم توانستند بر توپ و میدان حاکم شوند اما در ایجاد موقعیت روی دروازه چلسی ناموفق بودند. 

تنها در ابتدای نیمه دوم بازی بود که روی ضربه گونزالز، بگوویچ مجبور به انجام واکنش شد. در این نیمه چهره مورینیو کاملا نشان می داد از نحوه بازی تیم و نتیجه بازی ناراضی است. هافبک های چلسی هم با پرس شدید میزبان مواجه بودند و نمی توانستند کنترل میدان را به دست گیرند. 

ویلیان هم در دو نوبت سعی کرد دروازه دینامو را باز کند اما شانس با او یار نبود. آزارد و فابرگاس نمایش نسبتا خوبی در فاز هجومی داشتند و در دقیقه 62 میزبان سعی داشت با یک ضدحمله سریع به گل برسد که بگوویچ مانع شد. 

در نهایت بازی با تساوی 0-0 به پایان رسید تا هر دو تیم برای صعود چشم به بازی های بعدی داشته باشند. 

آمار و نمرات دو تیم

ترکیب دو تیم:

دیناموکیف: شووکوفسکی - دراگوویچ - خاچریدی - ویدا - سیلوا - ریبالکا - بویالسکی - سیدورچوک - یارمولنکو - گونزالز - کراوتس

چلسی: بگوویچ - زوما - کیهیل - آزپیلیکوئتا - تری - ماتیچ - فابرگاس - آزارد - رامیرس - ویلیان - کاستا


منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد