کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: مثل اسکاتلند در راگبی، اشتباه داور به ضرر چلسی تمام شد

ژوزه مورینیو بعد از تساوی 0-0 تیمش مقابل دیناموکیف، دامیر اسکومینا، داور مسابقه را به کریگ ژوبرت، داور راگبی تشبیه کرد.
هفته گذشته ژوبرت قضاوت دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی راگبی میان استرالیا و اسکاتلند را به عهده داشت، و یک ضربه پنالتی بحث برانگیز روی یک آفساید اتفاقی اعلام کرد که در لحظات پایانی منجر به شکست اسکاتلند شد.
  
به گزارش Goal و وبسایت رسمی یوفا، مورینیو بعد از بازی گفت:

من پیشرفت را دیدم. عملکرد دفاعی مستحکمی مقابل یک تیم خطرناک داشتیم. شکست خوردن در این مسابقه برای ما بد می شد، اما عملکرد خوبی ارائه کردیم. و به مدت '70 الی '75 دقیقه کنترل بازی را در اختیار داشتیم. دو بار توپ را به تیر دروازه زدیم، و باید یک ضربه پنالتی به نفع ما اعلام می شد. آن یک پنالتی روشن بود. نمی دانم، داور آن را ندید، و یا نخواست که پنالتی اعلام کند - نمی دانم. در راگبی یک اشتباه به ضرر اسکاتلند تمام شد. اینجا هم یک اشتباه به ضرر چلسی تمام شد.
علیرغم داشتن موقعیت های بیشتر، این نتیجه را قابل قبول در نظر می گیرم. این نتیجه ما در موضع قدرت نگه می دارد چون حالا یک بازی خانگی مقابل دینامو خواهیم داشت، و آنها هم در پورتو بازی خواهند کرد، بنابراین یکی از این تیم ها امتیاز از دست خواهند داد.
بازی کردن مقابل تیم های اوکراینی که همیشه بازیکنان قدرتمندی از لحاظ جسمانی، قدرتمند در هوا و ضربات ایستگاهی و بازیکنان باکس به باکس واقعی دارند، سخت است. بازی در اینجا هرگز آسان نیست، و دینامو هم از لحاظ دفاعی خوب کار کرد. در '15 دقیقه پایانی آنها دیدند که یک گل ممکن است، بنابراین باید تصمیم می گرفتیم که ریسک کنیم یا برای حفظ نتیجه تلاش کنیم. بازی در نیمه دوم به نوعی فریب دهنده بود چون می خواستیم پیروز شویم اما در عین حال هم می خواستیم اجازه ضدحمله به آنها ندهیم.
دو کلین شیت متوالی داشته ایم که بسیار خوب است. امشب هیچ مشکلی در دفاع نداشتیم، در خط میانی فشرده بودیم و از لحاظ تاکتیکی بسیار منظم بودیم. هنگامی که بازیکنان هجومی تان پرواز نمی کنند، گلزنی نمی کنند و حریفان را نمی کشند، بسیار مهم است که در خط دفاعی مستحکم باشید.
مورینیو بعد از این دیدار، داور اهل اسلوونی را "ضعیف و بی تجربه" خواند. و هنگامی که پرسیده شد آیا ممکن است به خاطر این اظهارات جریمه شود، وی پاسخ داد:

اوکی، پنالتی نبود!
 
منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد