کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ربروف: متاسفانه نتوانستیم بهترین تیم انگلیس را شکست دهیم؛ بازیکنانم را تحسین می کنم

سرگی ربروف سرمربی دینامو کیف می گوید که عدم خودباوری در بازیکنانش منجر به عدم کسب پیروزی مقابل چلسی شده است.
دینامو کیف در مقابل دومین حریف مستقیمش در گروه نیز تن به تساوی داد و با نتیجه بدون گل چلسی را متوقف کرد. سرگی ربروف در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت:
  
من از نحوه بازیمان در برابر چنین تیم بزرگی خوشحالم. بازیکنان مان سزاوار ستایش شدن هستند. شاید آن ها در نیمه اول خیلی ترسو بودند و باور نداشتند که می توانند حریف را شکست دهند. ما در نیمه دوم بسیار خوب بازی کردیم و البته به حریف اجازه چندین ضدحمله خطرناک را دادیم. ما در دو دیدار با رقبای اصلیمان، پورتو و چلسی، تنها موفق به کسب یک امتیاز شدیم، اما این تیم ها از کیفیتی برخوردارند که حتی کسب مساوی خانگی در برابر آن ها نتیجه مثبتی است. ما در بهترین رقابت ها در برابر بهترین تیم های اروپایی بازی می کنیم. در برابر بهترین تیم انگلیس و قهرمان آن ها بازی کردیم که از بازیکنان بزرگی در ترکیبشان سود می برند. جای تاسف است که ما موفق به کسب پیروزی نشدیم و اکنون باید برای گرفتن امتیاز در دیدارهای خارج از خانه تلاش کنیم. من موافق نیستم که بازی تا دقیقه 75 تحت کنترل چلسی بود. به نظر من دینامو در نیمه دوم بهتر بود و چند شانس خوب نیز داشت. بازیکنانمان بسیار سخت تلاش کردند و واقعا برای کسب پیروزی جنگیدند. من به دلیل نمایششان در این دیدار به آن ها تبریک می گویم.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد